Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorádio

22. 05. 2003
6
0
1527
Autor
bor_uvka

myslím že netřeba...

Zatmění před očima,

zpřelámané hnáty a spousta vulgarismů.

 

Někoho čeká veselý víkend,

mě něco hodin na policii.

Jako by to k něčemu bylo.

 

Místo muziky jen díra do nikam !!

 

Pěkně blbá tradice

tyhle sprostý čtvrtky.


pirko
10. 11. 2003
Dát tip
:-) 4x

..a dyž si vyndáš autorádio, ukradnou Ti auto:o)...no co, porát máš ten svůj literární talent:)*

nemesis
04. 06. 2003
Dát tip
:o)

clovrdik
03. 06. 2003
Dát tip
borůvko, jsou to dobytci, co ? heh, kdyby jen autorádio - mně vloni ukradli auto celý ... pravda, nakonec se našlo - úplně náhodou v jiným městě v jedný garáži rozebraný skoro do šroubku (to myslím doslova !! );

bor_uvka
03. 06. 2003
Dát tip
Človrdík: No já myslím že maj na moje auto spadeno. Zase se mi do něj vloupali v úterý a pač už nebylo co ukrást tak aspoň vyházeli takový ten běžný nepořádek na zem a ukradli zámeček od kufru... tak si asi udělaj klíče a seberou - asi.

bor_uvka
03. 06. 2003
Dát tip
člo: taky neveselá historka, ale s dobrým koncem... složili ti ty puzzlíky?? :o)))))

clovrdik
03. 06. 2003
Dát tip
tak se ještě párkrát projeď; kdo ví, jak dlouho ti ještě auto bude říkat pane (vlastně paní :-)) ); ehm, blbej vtip, já vím :-)

bor_uvka
03. 06. 2003
Dát tip
no ze začátku mi to vloupání připadalo jako (blebej) vtip, ale prostě to k Praze patří...to se mi doufám na venkově stávat nebude :o))))))

clovrdik
03. 06. 2003
Dát tip
na venkově ? se někam stěhuješ ? a kam ?

bor_uvka
03. 06. 2003
Dát tip
jo jo stěhuju snad už za měsíc :o))))) kousek za Prahu. Velké Přílepy.

clovrdik
03. 06. 2003
Dát tip
tak tam to taky neznám :-)

floyd
28. 05. 2003
Dát tip
preco mi vsetci ponukaju autoradia na predaj v piatok? hmmm :)

LaMouette
26. 05. 2003
Dát tip
mno vida.. mně teda ne e rádyjo.. ale pjekně hnusnou umudlanou starou bundu.. mno.. a wokýnko kde? wokýnko f pr.....achu.. co naděláme.. středovjek na ně:-)

Prokletí
24. 05. 2003
Dát tip
;o) m.

Krrk
22. 05. 2003
Dát tip
Zajímavý pohled na věc ... TIP

Dejf
22. 05. 2003
Dát tip
Zajímavý, to jo ...

Rowenna
22. 05. 2003
Dát tip
Ve čtvrtek se perete a lámete si hnáty? Asi je to příliš soukromý zážitek. :-))

bor_uvka
22. 05. 2003
Dát tip
Row: Ne jen mi poněkolikáte vykradli auto a pokaždé to vyšlo na čtvrtek... středověk na zloděje !!! :o))))))

Dejf
22. 05. 2003
Dát tip
A jak na to teď tak koukám, já ti dám TIP!!!! :-)

Rowenna
22. 05. 2003
Dát tip
No, i tohle vysvětlení mě - podle názvu - napadlo. :-)) Sekat ručičky se ti zachtělo? :-)) Já si myslím, že horší než být okradená, je skoro to vysedávání na policii. A sledovat, jak cpou papíry s pěti kopíráky do psacího stroje, pak ťukají šílenou češtinou tvou výpověď, ty se klepeš, aby náhodou nezjistili, že nějaký kopírák je tam vložený opačnou stranou, a nepsali to znova, pak tě nutí pod tu policajstkou češtinu podepsat něco, nějaké formulace, které bys v životě neužila... A ve finále řeknou, že to určitě udělaly ty "černé huby". Moje zkušenosti. :-)))

bor_uvka
22. 05. 2003
Dát tip
Jo jo zachtělo, ale u nás už jsou policajti od minule modernější dostala jsem to tištěné z počítače :o))))) A o černejch nepadlo ani slůvko, jen podezření na feťáky, co to patrně střelí v nejbližší hospodě. A kdyby jenom vysedávíní na policii, protokol v pojišťovně, auto do servisu .. chjo no.

Na tuhle tradici je spoleh, až smutno Do nikam?:))

bor_uvka
22. 05. 2003
Dát tip
Jasně že do nikam :o))

Bobísek
22. 05. 2003
Dát tip
Rodičům už dvakrát nějakej hajzl šlohnul autorádio. Kromě toho, že přišli o pár tisíc, tak museli dát další prachy za zasklívání rozbitého okna (poprvé) a výměnu zámku (druhý případ). Táta pokaždý strávil půl dne na policii, stejně to po pár měsících odložili a navíc mu posledně dali skvělou radu, ať už si radši další rádio do auta nedává, nebo mu ho prej zase nějakej feťák nebo bezdomovec ukradne.... V podstatě mu vynadali, že kvůli tomu že si chce při jízdě pouštět hudbu láká nekalý živly. Koupili jsme přesto nový rádio a čekáme, kdy zase budeme muset navštíti autoskloservis......

Bobísek
22. 05. 2003
Dát tip
... má tam být..... navštívit...

bor_uvka
22. 05. 2003
Dát tip
Tak to já už rezignovala.. takže jezdím bez rádia, bez repráků vzadu, poklic a delší dobu už i bez zadní SPZ-ky. Nehodlám přispívat na veselé chvíle jehelníčků :o))

Yfča
22. 05. 2003
Dát tip
Znám. Jednou jsem musela shánět někoho, kdo by mi zasklil vymlácené okno 24. prosince... Byl to pěknej dárek...

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
hm...

Prokletí
22. 05. 2003
Dát tip
Choď pěšky, jeszdi stopem, ušetříš si starosti ;o))))))) P m.

bor_uvka
22. 05. 2003
Dát tip
Jo .. stopem...... na to už mám moc velkýho bojáka, ale asi bych byla v Praze dost kuriozita. Prosím Vás do Bohnic?? - Ale jo, tam Vás svezu rád :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru