Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska?

22. 05. 2003
0
0
1250

Láska?

Co to znamená?

Vlastně je to nejvyšší stádium - mít rád

Někdo řekne že miluje a myslí to vážně, ale lže. Jak to?

V té chvíli opravdu miluje - má rád v nejvyšším stádiu co poznal.

Když se to vezme globálně tak si nemůže být jist jetli někdy nepotká někoho, koho bude mít rád ještě víc - na ještě větším stádiu.

Láska se přenese na toho jineho, nového. Toho pak miluje.

Ale jen do té doby než pozná někoho dalšího, kterého bude mít rád ještě víc. a tak to jde donekonečna, lépe řečeno do smrti.

Takže jedině člověk na smrtelné posteli který miluje to myslí definitivně vážně. i když si myslíte že někoho milujete, i když to víte, tak je to jenom přechodný stav, jenom takový předstupeň dalšího předstupně.

PS: Milujte se a množte se!!!

 

 


kallista
14. 10. 2003
Dát tip
Zajímavý,ale někdy se k některejm lidem chováš jako parchant...=Láska není pomsta a konec vytahu neznamená trest pro druhého,zamysli se nad tím co děláš,říkáš a píšeš KAMARÁDE!!!Kdybys nevěděl kdo sem,tak si toto přečti ještě jednou a třeba pochopíš...

Peggy
29. 05. 2003
Dát tip
Kdyz to píšeš, tak se tim i řiď.......:)

Cheeky
23. 05. 2003
Dát tip
krásnej názor...máš moje sympatie :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru