Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O čem je láska

24. 05. 2003
1
0
1109
Autor
lukysy

Toto je snaha specifikovat jednu z věcí v lásce...

Láska není na to, abychom se na ni vázaly, ale abychom se díky lásce cítily ještě volněji


Prokletí
05. 06. 2003
Dát tip
cheche, to jsem to zmazal - já v tu chvíli počítal s "děvčatama" - ostatně, od čeho taky studfuju češtinu, že?? ;o))))))) pa m.

Prokletí
29. 05. 2003
Dát tip
barobrku: pravdu díš, ale pokud by to byly děti-rod střední, bylo by tam vázalA a cítilA. Není-li přesně určený rod mluvčích, předjímá se maskulinum, anobrž rod mužský, proti čemuž urputně bojuje např. gender-lingvistika ;o))))))))) Váš, luky, z toho vyrosteš ;o) Každý mluví o lásce, málokdo ji zažil a ten, kdo skutečně ano, mlčí ;o))))))) m.

lukysy
27. 05. 2003
Dát tip
Thank za typ, ale myslím, že se to píše z tvrdým jako my všichni.

Evička
24. 05. 2003
Dát tip
To se to řekne! :-)))

gepe
24. 05. 2003
Dát tip
tak to bych netvrdila, protože i když se cítí být člověk volný, tak je "svázaný"... :o)

Evička
24. 05. 2003
Dát tip
Je to mnohovrstevnatá filozofická zapeklitost, každým jedincem jinak prožívaná! Když jsem zamilovaná, jsem většinou hodně svázaná, ještě to asi neumím dle moudrého citátu - učím se to teprve! :-))))))))))))

Naja
24. 05. 2003
Dát tip
Ty ses idealista , co......

Krel
24. 05. 2003
Dát tip
:-))

lukysy
24. 05. 2003
Dát tip
Ano to se řekne, ale v té lásce - věci závazné - je taková vnitřní volnost, ale nemyslím tím ten povznášející pocit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru