Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rifle

24. 05. 2003
1
0
542
Autor
Sněhulka

       

Celé týdny nejsem k mání,

Nemám čas na povídání,

Od rána až do večera,

Makám do umdlení těla,

Chci vydělat bleskurychle,

Na ty drahé super rifle.

 

Mají je v butiku,

Naproti trafice,

Nejsou však za babku,

Stojí dva tisíce.

 

Měsíc s měsícem se sešel,

Neuspěla rýma,kašel,

V den výplaty nedýchám,

Do účtárny pospíchám,

Při pohledu na pásku,

Mám však na rtech otázku,

K čemu tohle honění,

Když tam zase víc není.

 

Dál budu chodit pro krásu,

V tepláčkách modrých z Pleasu.            


Sněhulka
01. 06. 2003
Dát tip
pro PS-tak to jsem ráda že jsem uspěla :o)).....budeš muset chodit na kritiky čestěji :o))

PS
31. 05. 2003
Dát tip
:o))))) Tak modré tepláčky z Pleasu mě absolutně odbouraly! :o))) Jednoznačný Ť! (Teď už to prakticky nemá chybu a hlavně - i díky výbornému rytmu to má pěkný spád.) (Teda jestli se podle mých rad budou všichni tak drsně zlepšovat, možná bych to mohl začít dělat profesionálně. :o))))))

Sněhulka
29. 05. 2003
Dát tip
pro PS -sypu si popel na hlavu a sypu a sypu... když už jsem dosypala a ven se vyhrabala zkusila jsem to přepsat...sedí mi to ted´líp ale nevím jak Tvým uším????přečti a suď...:))

Sněhulka
28. 05. 2003
Dát tip
díky za kritiky i za to že se to líbí....

Krel
25. 05. 2003
Dát tip
:-))

Mein Gott, kde děláš, že si za měsíc nevyděláš dva tisíce? :o) V Bukurešti? :o)

papouch
24. 05. 2003
Dát tip
:)

Gunhead
24. 05. 2003
Dát tip
To ty rifle musijou byt pozlaceny , né ?

PS
24. 05. 2003
Dát tip
Aúúú!!! A tak dobře to působilo! Předposlední řádek je tragický, použít takovou konstrukci jen kvůli verši se sice z nouze dá, ale musí se to vlézt do rytmu, jinak tam není nic na ospravedlnění. Taky bych doporučil rozdělit to na sloky - už kvůli té změně rytmu uprostřed. (A tak krásně svižně to mohlo působit... A tak oddechově...:o) (Nevím, jestli o ty rady stojíš, ale když něco dělám, má to být pořádně!) (Téma nehodnotím, za almužnu se už snad nikde ani pracovat nedá - nebo jo? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru