Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh o zlém vlkovi

24. 05. 2003
2
0
921
Autor
LH

...z knihy Příběhy pro potěchu duše. BRUNO FERRERO

 

Aleš, tři roky: "Vyprávěj mi pohádku o zlém vlkovi."

Lída, deset let: "Ale ne, nejsou zlí vlci, jsou jenom nešťastní vlci."

 

 

Nejsou zlí lidé...

 

 

 


j_i_r_i_k
27. 05. 2003
Dát tip
katugiro: :))) Hezkýýý... No, chuť - já mám chuť se bavit kdykoliv o čemkoliv, ať to někam vede či ne... To proto, že rád poznávám nové názory, pohledy, které mě v mé omezenosti a nedokonalosti nenapadnou... Jde o to, žes napsal něco, co aspoň mě docela provokuje a to tak nějak sebejistě, proto jsem chtěl vědět, co za tím stojí... Ale pokud to je o "jak to mám vědět?", pak se taky usměju, popřeju krásný den a jdu dál :)...

j_i_r_i_k
26. 05. 2003
Dát tip
katugiro - co to je "zlost z podstaty"? LH: Ááách, zase moc krásné... To knihu si budu muset sehnat, jedu o prázdninách do hor a takovéhle mimniatury před spaním, to by bylo moc fajn...

katugiro
26. 05. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: jak to mám vědět? :) Nejspíš máš chuť bavit se o tom, kdo to je zlý, šťastný a nešťastný člověk, ale možná se zvládneme předem shodnout na tom, že by to nikam nevedlo... :)

Endif
25. 05. 2003
Dát tip
Jsou taky hladoví vlci ;)

katugiro
25. 05. 2003
Dát tip
jsou zlí lidé jsou i šťastní a zlí lidé to jen ti nadutí, co se považují za dobré lidi, o těch ostatních blahosklonně řeknou: "Oni nejsou zlí..." :)

Drago
24. 05. 2003
Dát tip
Bruno Ferrero má opravdu krásné momentky... četl jsem od něj snad vše, tak i toto znám... přesto si i teď tipnu, poněvadč se mi to líbí...

tanganika
24. 05. 2003
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru