Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenávist, sex a písmák

27. 05. 2003
1
0
1127

Nemám rád písmák.

Písmák dovede brzo nasrat.

Nevíte, kdo jsem, ani nemusíte vědět

Lidé tady nepíšou seriózně

a nikdo je seriózně nekritizuje.

Slovo "seriózní" je v písmáckém slovníku

na podobném místě jako "sex" v slovníku kněze albánských křečků!

NEMÁM RÁD PÍSMÁK!

písmák neměl rád mě.

¨VŠECHNO je tady k ničemu!!!!!!!!!!!!!


Tinwe
20. 05. 2004
Dát tip
ty vole, ty budes fakt magor, co?no nevadi, tak sem nelez dyz to tu nemas rad.

Wopi
04. 06. 2003
Dát tip
jo, BOJ kot

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
kokot... :o)

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
Evička: "jsem jen nadšený amatér" to bylo přesný, páč to jsme tu (skoro) všichni. zrovna tak bych moh já chtít konstruktivní kritiku od tebe, jako ty chceš po ostatních... :o)

Evička
04. 06. 2003
Dát tip
No, nějakej profík by se mohl občas obětovat- u těch nejlepších, i když si myslím, že je tu pár (docela?) dobrejch kritiků, kteří rozeberou báseň - formu i obsah. Vím, že s úrovní kritiky je obecně problém. Zkusím nějakou báseň předhodit věci znalým a pak vám danou kritiku dám k dispozici! Pro zajímavost. Aki, nenabídneš něco svého???:-)))

Aki
04. 06. 2003
Dát tip
Evička: myslíš nějakou moji básničku, nebo kritiku? básniček tu mám, myslím víc, než je zdrávo, ale na kritiky nejsem asi ten správnej typ... :o) já když kritizuju, tak to většinou dopadne blbě (sem tam dostanu i do držky)... :o)) co si tak matně pamatuju, tak jsem hezký kritiky psal třeba pod díla písmácký legendy Vojty Bíby... toho člověka si fakt vážím (to myslím smrtelně vážně), páč moji kritiku přijal bez jedinýho sprostho slova a podle jeho reakcí myslím, že se snad ani nenaštval :o)

Aki
03. 06. 2003
Dát tip
Evička: i já si dovoluju nesouhlasit... jenom díky písmákovi jsem se trochu vypsal... a když porovnám svoje starší a nový věci, je to určitě znát... když dáš něco číst kámošovi, 99 procent z nich tě poplácá po zádech a řekne ti, že je to dobrý, ať je to sračka jaká chce... myslím si, že tohle tady až tak úplně nefunguje... rozhodně to není pravidlem...

Evička
03. 06. 2003
Dát tip
Kritizovat by se ale mohlo víc - konstruktivně! Ale jsem tu opravdu krátce, tak se teprve rozkoukávám. Samozřejmě, že už jen čtení ostatních mě hodně inspiruje a víc přemýšlím, co a jak, i jak zapracovat na teorii psaní a kritiky (jsem ale jen nadšený amatér).

Perchta
03. 06. 2003
Dát tip
Hlase, napiš mi kritiku, prosím, pak se rozhodnu, jestli ti tohle votipuju, jestli víš, o čem mluvíš...

MÁM RÁD PÍSMÁKA. NEMÁM RÁD TEBE, BRÁCHO!

Co se dá na ten Nespokojenej hlas říct? Fůůůůj. Když už někoho tady chceš kritizovat, tak řekni kdo jsi. Ať žije Spokojený hlas písmáckého lidu!!!

Já bych řekla, že by bylo lepší si nevšímat ani toho spokojenýho, ani toho nespokojenýho vůbec, takže tímto navrhuju bojkot

Jo to bude nejlepší!!!!!Bojkot!!!!

KPWD
27. 05. 2003
Dát tip
no...v podstate ma pravdu no .), ale urcite se tu najdou lidi, kteri kritizujou dost dobre :))

Wopi
27. 05. 2003
Dát tip
Borisi, ty vtipálku!

FARAMIR
27. 05. 2003
Dát tip
Neměl jsem rád socializmus. Socializmus doved brzo nasrat. Vědeli, kdo jsem, ani jsem se nemusel představovat. Lidé tehdy nepsaly seriózně a nikdo je seriózně nekritizoval. Slovo "seriózní" bylo v socialistickém slovníku na podobném místě jako "sex" v slovníku kněze albánských křečků! NEMĚL JSEM RÁD SOCIALIZMUS! socializmus neměl rád mě. ¨VŠECHNO bylo k ničemu!!!!!!!!!!!!! --- Ospravedlňujem sa za český pravopis...

Merle
27. 05. 2003
Dát tip
tak si ho běž honit jinam :)

Já vim, kdo seš :-)))

Ale ty nemusíš vědět, že já to vim :-)))))

To neny prafdá. S tým seksém. Ja protestujů!!!

Čechu dobře

Litochowitz
27. 05. 2003
Dát tip
...tý jo, to je najednou nicků.....

nin
27. 05. 2003
Dát tip
Lidé tady nepíšou seriózně :))))))) Kecáš - já jo! :)))

Bizkitfreak
27. 05. 2003
Dát tip
Bych řek, že máš pravdu, HZPL, i když, dost lidí tady píše dobře, či seriózně, ale rozhodně nekritizují-seriózně. Neměli by v kritice poukazovat na stylistické chyby? Tak proč se dočkáte pouze kritik typu: Tam má bejt nad e háček..... To je opravdu na P* ...

Merle
27. 05. 2003
Dát tip
bizky: pravopis je součást psanýho projevu, buď se s tím smíříš, nebo ne, ale prostě to tak je.

PĚKNĚSTESE NÁM VIBARVYLI! NEMÁM VÁS RÁD, JSTE PÍSMÁCI!!!!!!!

Evička
27. 05. 2003
Dát tip
Jsem tu krátce, ale můj názor je, že tu dost lidí psalo a píše seriózně a báječně (k tomu stále pročítám pro porovnání "perly" světové poezie). Ale je pravda, že fundované a konstruktivní kritiky, která autora popostrčí dál, tu není schopen téměř nikdo! Nebo jsem si nevšimla????Ale pár jmen bych uvést mohla....

Cirilla
27. 05. 2003
Dát tip
Tak proč tu jsi?

Zly
27. 05. 2003
Dát tip
to je fajnééé já nemám rád krupicovou kašičku/ smrt krupařům!

houmles
27. 05. 2003
Dát tip
i já tě miluju. :-*

Hester
27. 05. 2003
Dát tip
A nejlepší a nejserióznější kritika panujících poměrů je způsob "nevíte, kdo jsem, ani nemusíte vědět".

Almendor
27. 05. 2003
Dát tip
to skoro jakobys neměl rád sex :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru