Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nová sukně

27. 05. 2003
0
0
357
Autor
macipaci

TAK TO VIDITE

Kamarád si šel do Armishopu koupit maskáče.To jsou takový ty kalhoty s těma maskovanejma barvama...Došli jsme tam a kámoš si je sundal z věšáku.Tak divně se na ně mrknul ale toho neodradilo,aby si je nevyzkoušel.Když do nich vklouznul,začal se strašně smát.Byla to velikost XXL,takže v nich doslova plaval.Řekl,že by se tam vešel i se svým kamarádem a jedním těhotným KLOKANEM.


Moncheri
18. 01. 2006
Dát tip
Endif- Dobrej komentář!

evina
06. 06. 2003
Dát tip
kloakan=klokan s kloakou .... nevim proč mě to napadlo, je to blbost... ale třeba by se do těch maskáčů vešel též :o)

Endif
30. 05. 2003
Dát tip
Drobná připomínka: jakožto pohádka by to aspoň mělo končit slovy "...vešel i se svým kamarádem a jedním těhotným KLOKANEM a jestli neumřeli žijí dodnes!" ;)

macipaci
27. 05. 2003
Dát tip
strašný,že jo?

Litochowitz
27. 05. 2003
Dát tip
..no, myslim že kámoš tu velikost mohl odhadnout už pohledem:-).....no, taky bych rád viděl, jestli by se tam s tim klokanem opravdu vešel........jinak je to samozřejmě strašně děsný:-).....ale to je asi záměr.....takhle se neprezentujou ani pisatelé anonymních dopisů, popřípadě poslední dobou tak populární vyděrači:-))

Litochowitz
27. 05. 2003
Dát tip
..no, myslim že kámoš tu velikost mohl odhadnout už pohledem:-).....no, taky bych rád viděl, jestli by se tam s tim klokanem opravdu vešel........jinak je to samozřejmě strašně děsný:-).....ale to je asi záměr.....takhle se neprezentujou ani pisatelé anonymních dopisů, popřípadě poslední dobou tak populární vyděrači:-))

Litochowitz
27. 05. 2003
Dát tip
...a zase dvojitá:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru