Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pytel trávy

28. 05. 2003
1
0
670
Autor
Jersy

A takhle zacal muj skurvenej den...

Jednou sem takhle sla s Karolinou a potkali sme jednoho kluka a řikal:Mas cigaro?Jo mam.Tak sem s tim.Dala jsem mu cígo a pomalu odcházíme.V tom na nás začne křičet:Hele hele hele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koukněte co mám!A my se jenom otočíme a vidíme celej pytel travky.No jaký asi travky...Marihuany.Jenom jsme čuměly s otevřenou držkou a vykulenejma očima.Pak jsme se rozloučily a šly jsme po svejch.

Ve škole mi ten kluk řekl,že to nebyla travka,ale máta.Potom mi ještě řekl,že to nebyla máta,ale kopřivy...

 

 


Co jsi tim chtěl říct? To je tvůj politickej názor? Koho to zajímá? Komu tím prospěješ? Jestli ti můžu něco poradit, tak už na Písmáka nepiš a pokud možno, nepiš vůbec. S úctou, tvůj Secret Dandelion.

Cirri
03. 06. 2003
Dát tip
to bola HODNE divna povidka .. o com vlastne povidala ?

nin
29. 05. 2003
Dát tip
dizina: šalvěj je hrozně divná věc :))

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
jeden známý kouřil čtyřlístky :) no a jinak...povídka? ehm...

FLO
28. 05. 2003
Dát tip
No, a já sem kouřila mj. bazalku :) Jo a povídka? No, to je fakt... teda dílo!

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
....sběr léčivých bylin?....no povídka teda nic moc...teda spíš špatný:-)).......ale možná by se z toho dala udělat taková žertovná povídka, kdyby se to trošku, nebo teda spíš dost, rozvedlo....ale muselo by to trošku odsejpat:-)

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
..jo a ještě jsem zapoměl, já kouřil vyschlý stonky malejch bolševníků:-)

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
Lito: tyvole! a olezla ti aspoň huba? :))) a co durman? :))

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
....nic mi nevolezlo:-)).....a víc tady psát nebudu, to by bylo neslušné:-)).....bez následků to totiž nezůstalo:-)

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
no to je mi celkem jasné :)))

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
...já si to myslel:-)

FLO
28. 05. 2003
Dát tip
jo, a já sem mj. taky jedla muchomůrky!

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
FLO: a červené nebo zelené? :)

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
FLO: a červené nebo zelené? :)

Litochowitz
28. 05. 2003
Dát tip
FLO: a červené nebo zelené? :)

FLO
28. 05. 2003
Dát tip
Já sem se teda chtěla pochlubit těma červenýma, ale když už...

nin
28. 05. 2003
Dát tip
No, povídka to zrovna není :) Měla bys tam aspoň doplnit intepunkci a opravit chyby. Za tečkou, vykřičníkem, dvojtečkou a čárkou se píše mezera. Mrkni se do nějaký knížky. Ono se to pak líp čte.

Wopi
28. 05. 2003
Dát tip
Přesně. Na povídku trošku málo a interpunkce psána bezdůvodně slisovaně.

Yfča
28. 05. 2003
Dát tip
Na povídku je toho vskutku kapku málo, chtělo by to trošku víc děje... Ale piš dál, určitě máš v zásobě něco daleko povedenějšího! :o))

JASAN
28. 05. 2003
Dát tip
Mně se to líbí, tak jak to je. Zachycení pocitu v minipříběhu. Něco mezi snem a kratičkou realitou. Člověk neví, jestli se to opravdu stalo, nebo ne. A nic tam neopravuj, ty chybějící mezery tam patří.

dizina
28. 05. 2003
Dát tip
No povídka nic moc a kouřili ste někdo šalvěj? Jednou sem taky kouřil čaj z koky ... nic moc ... muchomůrky taky nic moc....durman -nic moc... nejlepší ze všech rostlin je hašiš:)

Kandelabr
28. 05. 2003
Dát tip
já myslel že heřmánek :)

dizina
28. 05. 2003
Dát tip
To jo heřmánek jsem ještě neskoušel ... dík za inspiraci

Yossarian
28. 05. 2003
Dát tip
hmm, pěkný, víc neumíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru