Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z ticha bubny

01. 06. 2000
0
0
536
Autor
Sir_Kaja

...plátno vrylo v duši nesmazatelné vzpomínky...

Tichá noc, zpěv ptáků končí, vůně lesa počla kroužit, průzračnost se se dnem loučí, nastal čas po spánku toužit. Kvítek jíme za rameno, zasní se v té sladké chvíli, v oparu vše zastaveno, upře zrak v předlouhou míli. Bum, bum křičí plátno z noci, pobroukává svoji píseň, duše může ledva moci, spařit v sazi dusnou tíseň. Vlévajíc se v širé kouty, tamtam chrání noční tabu, měsíc předkládá jen noty, brouzdá chodby po svém hradu. Noc je mladá, plná řevu, znící bubny vrývají, v někom radost, v jiném hněvu, žáby z lopuch zívají. Lotosový třpyt tam v dáli, přistává zář na hladinu, v dotyku se pousmáli, z cesty sotva polovinu. Každá noc má svoje kouzla, povznáší se nade dnem, s radostí se se dnem svezla, odevzdá se v čase svém.
Sir_Kaja
08. 06. 2000
Dát tip
a co je to prechodnik? :o)))

digiczech
07. 06. 2000
Dát tip
Není to vůbec špatné, však oni si tě časem také všimnou.

xpired
07. 06. 2000
Dát tip
Tak tahle se mně docela líbí (považuji ji za jednu ze srozumitelnějších), navíc má krásný název...(Jo, zkus se podívat na pravidla tvoření přechodníku - to nemyslím nijak zle!)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru