Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o fuseklích

01. 06. 2000
0
0
526
Autor
Sir_Kaja

...sundajíc je odlehčil svému Já...

Čtyři páry Soke v koši, vrstvu špíny v sobě hroší, nechce se jim do lázně, zapáchají výrazně. Párek rukou na ně stačí, nevlídně se k sobě tlačí, pračka smaže jejich touhy, zbyde po nich proužek pouhý. Drkotaj jim zuby strachem, co se stane s jejich nachem, zda-li ještě poznaj špínu, nebo vezmou jim, tu hlínu? Dobře na nohou se cítí, slunce na ně přes den svítí, obavu maj z botasek, utáhnou si opasek. V botaskách se špatně špiní, všichni lidé nejsou líní, nosí taky sandály, botaskám se vysmáli. Krutý osud stvořil díru, již nejsou Soke vhodné k dílu, vhozeny do odpadu, ztrácej všechnu odvahu. Zde si žije špíny kopec, brzy bude s nima konec, příjdou vhodit do kamen, jejich pobyt zastaven.
Sir_Kaja
07. 06. 2000
Dát tip
Díky, to není možná :o), ty jsi mi kladně ohodnotil mou ůplně první báseň, co jsem kdy stvořil, tak já ti velmi děkuji Sir Kája 3.

digiczech
07. 06. 2000
Dát tip
Ta minulá je lepší :-))

Merle
02. 06. 2000
Dát tip
kromě toho konce (poslední dvě sloky) - dost dobrý :-))))

Semis
01. 06. 2000
Dát tip
:->

Sir_Kaja
01. 06. 2000
Dát tip
Diky za projevenou gestikulaci :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru