Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Wilwarin

29. 05. 2003
7
0
1606
Autor
Angeri

Kdo uhádne, kdo to je onen \"Wilwarin\", tak ... ještě nevím co:-) Neni to težký, tak se snažte. Jo, a jen tak mimochodem, někteří jazyků znalý samozřejmě poznali, že Wilwarin není moje slovo. Tak se prosím nerozčilujte, že jsem ho použila. Toť zatím vše.

Wilwarin, i když maličký,

prý pěkně vyjímá se,

když kovový paprsek zabodnut

je uprostřed v jeho kráse.

 

V odlesku skla (či náhrobku?),

nad nápisy latinských štítků

spí pohřbeno, přesto na očích,

sto barevných wilwarinků.  


Angeri
19. 03. 2004
Dát tip
Díky

moc pěkné *

Litochowitz
17. 03. 2004
Dát tip
hezký:)....ale neměl jsem číst ty přízpěvky nade mnou:))...takhle mám po hádance:)

Angeri
25. 02. 2004
Dát tip
španělsky jakštakš umim, takže sem v obraze jojo, quenejština. Dobrý Arien! To si fakt první kdo to poznal.

Angeri
24. 02. 2004
Dát tip
ale jo, postupuješ dobře, za chvílibys přišla na to, že tímhle jazykem se nemluví v žádné zemi na Zemi :-) ne, nejsem vadnej uznávač mimozemšťanů, ale někoho úplně jinýho .............. no, jen si namáhejte hlavinky.

Arien
24. 02. 2004
Dát tip
WILWARIN, la mariposa de la Tierra Media, quiere acercarte algunas artesanías, que han sido inspiradas gracias a la genial obra de J.R.R. Tolkien... není to quenijsky?:))

Arien
18. 02. 2004
Dát tip
super hádanka:))) takže, česky to asi není, slovensky nejspíš taky ne, anglicky též ne, španělsky taky... polsky to taky nevypadá... no, žádný slovanský jazyk to imho nebude románský nejspíš taky ne.... těžko říct no nic, dám tip a už budu zticha:)))

Angeri
17. 10. 2003
Dát tip
Diky všem, tak byste ještě někdo mohl přijít na to, jaký jazyk to je.

Witch
12. 10. 2003
Dát tip
to je krásný ***

Angeri
19. 09. 2003
Dát tip
Hmm, jsem prostě genuša :-)))) Dík Twar ....... ježiš to je jméno :-)

clovrdik
19. 09. 2003
Dát tip
:-) pěkná hádanka :-)

Hynie
18. 09. 2003
Dát tip
Tak to je dost dobrý... bravo!...***

Twardowski
17. 09. 2003
Dát tip
hadanka je to genialni. TIP.

Angeri
01. 09. 2003
Dát tip
tsssss, to neplatí !!! :-)

Binna
01. 07. 2003
Dát tip
mno, google.com je zazracna stranka, a i kdyz jsem to nevedela, tak wilwarin je motyl a Angeri na mysli mas sbirku motylu, vid??? :))

Angeri
03. 06. 2003
Dát tip
Ale notak, jen si trošku zavařte ty mozkový závitky :-)

nevim, co je Wilwarin, povíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru