Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotýkáme se...

01. 06. 2000
1
0
1122
Autor
Ruman

Dotýkáme se. Pomalu a zlehka skrz mříže. Mám zavřený oči a vnímám jenom ty letmý dotyky. Je ticho a ona je nekonečně jemná, nikdy jsem netušil, že může existovat něco tak příjemně chladivýho, tak uklidňujícího. Tisíce myšlenek, který těkaly sem a tam, se pomalu spojujou v jeden tok, silnej, klidnej a já se jí dál dotýkám přes mříž svýho těla. Tělo je moje mříž mezi náma, tělo je přehrada, která zadržuje ten mohutnej tok a brání v splynutí. Tak se jí jen tak dotýkám. A vychutnávám si tu rozkoš náznaku sblížení a harmonie. Utopila se Zloba a na dno s sebou stáhla i svý dvě sestry, Hořkost a Beznaděj. Jsou navěky pohřbený v hlubinách vědomí, v nejtemnější části a já na ně zapomínám. Cejtím něco neskutečně krásnýho, tak se odvažuju otevřít oči a dívám se. Jen tak se dívám, jak mě Smrt něžně hladí po tváři...
clovrdik
11. 06. 2001
Dát tip
.. zajímavý, překvapivý .. TIP

Anonym
02. 06. 2000
Dát tip
Uf ... ten konec .... !

nicka
02. 06. 2000
Dát tip
takhle krátký a zajímavý by měly bejt všechny povídky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru