Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kto som?

31. 05. 2003
7
1
1865
Autor
zvedavec

Niekto sa ma spýtal, kto som ja. V reakcii na to, ze som napísala báseň a poslala som ho na jedno fórum. Sú takí, ktorí ma TAM hodnotia veľmi, veľmi kriticky. A sú aj takí, ktorí naopak. Ale kto som naozaj? Aké je kritérium? Koho hodnotenie si mám zobrať k \"srdcu\"? A ako sa mám zhodnotiť ja sama? Je to vôbec možné?

KTO SOM?


Oheň


...živel, ktorý ničí,
obracia všetko na popol

...či plameň, čo dáva teplo
a osvecuje Tvoju, moju tvár
...i svet


Voda

... čo povodňou rúca, ničí,
prináša bolesť,
berie život,
preniká silou,
neľútostne, bezcitne...

...či chladivý dúšok vody,
čo na púšti zachraňuje životy.
Sila rieky, pokojne kolísajúca člny,
Nesie lode.
Pokoj sám...


Vzduch

...mocný a burácajúci
víchor, smršť,
čo tancom o život pripraví
človeka, zviera,
zdolá silu stavieb
i obrovských stromov

...či nežný vánok, čo chladí a hladí
a šumí a šepká v trstine


Zem

...čo hrobom nám bude...

...čo životu vzísť dáva...


Kým som ja?
A kým Ty?


1 názor

zvedavec
12. 11. 2003
Dát tip
:-)

maia
10. 11. 2003
Dát tip
Oslovila ma. Ides do klubu. *

zvedavec
18. 06. 2003
Dát tip
;-))) Jasne, ze je (naj)dolezitejsie Tvoje JA!!! ;-) Si ZABI JA: a to Ti ostava priestor este aj na dufanie ci strach? Ci este Tvoje JA trochu zije? Nebojim sa sklamania: nezvyknem sa bat sklamania a potom malokedy pride. (akcia-reakcia, a nie som vypocitava) Ale teraz mi napada (aj v suvislosti s tym, co som napisala v Proroctve), ze zato je dobre dbat na tie vnuknutia intuicie a brat ich vazne. Ale tie signaly zvyknu naozaj byt uz vopred a netreba ich ignorovat. (Ked mi napr. moj nadejny zamestnavatel pri hladani prace povie, ze v jeho firme niet priestor pre tych, ktori sa chcu len zamestnat a nechcu pracovat, tak si poviem, ze je to chrapun a clovek bez ucty - hoci s principom aj ja suhlasim! a ze TU NECHCEM PRACOVAT, lebo toto je VYSTRAHA PRE MNA. Ked je na nejakom pracovisku neuctiva, dusiva, bojazliva..., atmosfera, tiez POZOR!) U Teba sa nebojim sklamania. Tvoje chyby ma (najpravdepodobnejsie) nesklamu, aj ked urcite ich mas. Aj tu vnimam signaly.

Liso
17. 06. 2003
Dát tip
A kto som JA? Som ten o ktorom basnis, a ci ego co zabi JA? :-) ZABI JA! Inymi slovami, preco sa venujes Tvojmu JA, ked dolezitejsie je predsa moje JA? :-))) Vdaka zvedavec! Paci sa mi to! No a dufam, ze ... ze ... Alebo sa skor bojim? Chces vediet, zvedavec zvedavy kto som ja? A nebojis sa sklamania? :-))) (+tip)

zvedavec
01. 06. 2003
Dát tip
:-) vdaka

Jeanne
31. 05. 2003
Dát tip
Kdo jsi? jedinečná osobost TIP *

LaMouette
31. 05. 2003
Dát tip
jo.. takoví jsme.. *

Medjídek
31. 05. 2003
Dát tip
JSME VŠECHNO A NIC...CO VÍC..TIP*

des_te_meer
31. 05. 2003
Dát tip
mi říkají, že jsem oheň ve všech jeho podobách, ale já si spíš přijdu jako tichá, klidná voda ;-) pěkné dílko ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru