Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trpkost v sudu osudu

01. 06. 2000
0
0
469
Autor
Sir_Kaja

...dopij drahá do dna číši zrady...

Dvakrát v jednu řeku vstoupil, napodruhé z lásky koupil, drahotu a bezmocnost, jak odebrati očím cnost? Vždy kalí pohled v moři štěstí, zadržujíc prudkost pěstí, dlaň rozevře z nenadání, pozdě již, jen slitování. Slepotou nakazí cizí, archu, zažehnutou vizí, v předklonu pohaslo ticho, zúžilo se času břicho. Stěny sudu nasou známky, boje s lůzou, avšak zámky, nepostačí masce zlobě, skrýval city, možná sobě. Pramen slz utíká z kopce, polykajíc jako ovce, samotu až ze dna džbánu, zajde za mrak, je po ránu. Už nepatří do ráje s bouří, kde cit nad světem oko mhouří, knihu počal psát až v ráji, skončil prozrazením, v máji. Lítý boj sved s drakem v sudu, vždyť hnízdo lásky bez osudu, přebývalo v tajném koutě, nadbýhajíc touhy notě. Uzrál, ustál překvapení, v lásce hledá vykoupení, od bolesti z marnoty, schová příběh za hroty.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru