Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

02. 06. 2003
2
0
877
Autor
sunbird

Co k ní cítím, co to je
- přátelství či láska?

 

Možná je to oboje
a mou duši to laská.

 

A vím, že já to nezměním
neb strach z odmítnutí jazyk svírá,
pohledem v oči její spíš zkamením,
než bych využil možnosti jež se mi skýtá.

 

Třeba je na tom podobně
a nebo vůbec není,
či cítila to co já původně,
však přátelství více si cení?

 

A tak čekat budu dál,
než mi nabídne jiná své srdce,
co za lásku její bych dal,
šli bychom ruku v ruce.


 


johanne
16. 04. 2004
Dát tip
myšlenka hezká. přátelství versus láska věčné téma, problém (?) =), který nikdy nemůže být rozseknut :o ale rýmy, bože, rýmy... hrozně to tu myšlenku sešněrovává, její zformulování je krutě podřízeno rýmování... nelíbí se mi to, ale vzhledem k tomu, žes už někde u těch předchozích o rýmech/rané poezii psal, fakt je tohle poslední dílko, u kterýho to rozmazávám :) slibuju :o)

sunbird, pak oceňuji tvoji zdatnost :-)) máš pravdu, přátelství je někdy i lepší

sunbird
03. 06. 2003
Dát tip
Qík. Teda, dík. A ... neutekla. Koneckonců, jsou i jiné komunikační prostředky, než "jazyk" :o) ... a přátelství taky není vůbec k zahození!!!

Bakchus
03. 06. 2003
Dát tip
Kdo první rozlišil přátelství a lásku? Jazyk je pramenem rozlišování.

ouou, další šance utekla :) Myslím si, že Ona za to stála a teď máš leda smůlu, že už se nikdy nedozvíš, jak by to dopadlo, kdyby ses optal. No nic, se stane :-) * Příště.

Bossman
02. 06. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru