Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROČ NEMÍT RÁD PÍSMÁK

03. 06. 2003
3
0
1560

NEMÁTE RÁDI PÍSMÁK?

nevadí.

ON SE VÁM ZDARMA VYSMĚJE

a ukojí vás

NENÁVIDÍTE PÍSMÁK?

nevadí!!!!!!!!!!!!!!

ON NA VÁS ZDARMA (A z výšky) SERE

a zahojí vás

CO MÍT RÁD

co nenasere?


Ventill
02. 04. 2005
Dát tip
no to je paráda!!!!!!!!!!


AAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIII

Nezjišťovat, nezjišťovat, mé IP je posvátné!!!!!!!!! Musím ale uznat, neobjektivní písmácký lide, že někteří z vás se nemílí. Cekanka ucekana, jenž ve mě vždy vzbuzovala kladný ohlas díky objektivitě atd. Blábláblá Nejsem BorisCvek... To vás mohu ujistit, ale NEVÍM JAK? Mohu vám to slíbit? Ztělesněná naivito? A server s největším počtem blbců máte v kapse i beze mě či podobných (spokojených) klonů.

A jestli jste si nevšimli, já, coby HZPL, jsem nedal nikdy nikomu žádný tip, tak bych si byl asi, sám sobě jakožto původnímu, k ničemu...

Wopi
12. 06. 2003
Dát tip
taky věřím

Bobísek
12. 06. 2003
Dát tip
HLAS: Jsi na nic! Tak nevopruzuj s avízama :-((

Merle
11. 06. 2003
Dát tip
boris: buď v klidu. nejen, že ti věřím, ale dalo by se to i celkem snadno zjistit

BorisCvek
10. 06. 2003
Dát tip
Perchta mne upozornil na tuto ujetou věc a že prý se tu mluví o tom, že autorem jsem já... 1. NEJSEM 2. VŽDY A VŠUDE POKUD NĚCO PUBLIKUJI, TAK POD SVÝM VLASTNÍM JMÉNEM 3. NEZAJÍMÁ MNE nějaký ujetý "Hlas...." To je můj první a poslední příspěvek zde.

Perchta
10. 06. 2003
Dát tip
Ach, BorisiCveku, kdo ti uvěří, když ani nevíš, že nejslavnější český strašidlo je ženskýho rodu? A pro ostatní: myslela jsem, že Boris bude mít radost, jak je slavný, no nemá... Avi jen Borisovi, kdo chce, ten si najde, že?

Litochowitz
05. 06. 2003
Dát tip
...von Tikowitz, taky jsem na něm včera byl:-)

Lichowitz, nakonec jsem včera odložil na dnešek a jak koukám na ten azur, ta pjena se bude hodit :)

Litochowitz
05. 06. 2003
Dát tip
..a máš po azúru....vevnitř je to taky dobrý:-))

avíííííí

Litochowitz
04. 06. 2003
Dát tip
...písmák to je homosexuál:-)).......("skanduje se v ochozech na stadionu")

Albireo
04. 06. 2003
Dát tip
Merle, máš i mou podporu. Co takhle kategorie "Stoupa"?

Hakim
04. 06. 2003
Dát tip
Tak tady nějak nemohu zahlídnout tu nespokojenost! Určitě je jí tu spousta, ale není namířená proti našemu pismenkovému útočišti:o)

Bobísek
04. 06. 2003
Dát tip
Taky bych se přiklonil k téhle variantě, Albireo...

Tohle si vetkni do řitního věnce, kamaráde...:o)

Bobísek
04. 06. 2003
Dát tip
Přesně tak... :-)

Fakt mě tyhle diskuse nezajímaj a nehodlám se jich už účastnit, bojkotuju spokojenýho i nespokojenýho písmáka a na jakoukoliv jejich poznámku můčim a navrhuju, abyste to udělali všichni.

Litochowitz
04. 06. 2003
Dát tip
...ale vždyť je to velká zábava čísti o spokojencích, či nespokojencích:-))

Ona je to stejná ujetost jako cokoli jiného, třeba na písmáku chatovat...že

Litochowitz
04. 06. 2003
Dát tip
..ale zas je tohle veledílo takovou oddechovkou:-)...člověk si čte jinde, pak zavítá sem.....musí si udělat kafe a pak zas jde dál:-)....takový poutní místo.........a Hlas je náším kostelem:-))......co?:-)))).......jo a založim si přezdívku Spokojený hlas nespokojeného písmáckého lidu.....a nebo to ještě nějak prokombinuju....a budu taky otravovat.....každej si takovou přezdívku vytvoříme a tím se dostaneme do tý knížky starýho Guinesse jako server s největším podílem prudičů....(a blbců)...

Neřekl bych, že je tu více blbců - asi tak jako jinde Je mě vadí moudré rady do pečiva a žvanění o hovně, což teď bohužel sám činím. Jdu na pivo!

Lihomerka
04. 06. 2003
Dát tip
Prosim...jiz zadna aviza, tato debata o spokojenosti ci nespokojenosti pismackeho lidu se me netyka. Proste se necitim byt tak dobra v psani abych se nazyvala pismackym lidem a o sve spokojenosti se sirim n avsechny strany. Dale jiz no debata.dekuji za pochopeni.

Aki
03. 06. 2003
Dát tip
tý brďo, tomu se říká sebevědomí, když si říkáš hlas lidu :o) jestli tě můžu poprosit, změň si nick na "HLAS ZKLAMANÉHO PÍSMÁCKÉHO LIDU KROMĚ AKIHO", páč já to tu mám rád... dík...

nin
03. 06. 2003
Dát tip
Aki, klídek, ty přece nejseš člověk :)

nin
03. 06. 2003
Dát tip
tý brďo, to musí bejt člověk celkem labil, když v něm písmák vyvolává tak hluboký emoce :))

Bobísek
03. 06. 2003
Dát tip
nin, labil? Snad debil ne??? Hlase, mluv za sebe a nevopruzuj tady takovýma debilitama!

Merle
03. 06. 2003
Dát tip
o ničem... pokud nikdo nic nenamítá, zítra tomu změním kategorii, aby to zbytečně nezabíralo místo na titulce

žádný lid na písmáku není

nin
03. 06. 2003
Dát tip
jo vono je to na první? to je fakt krapet zbytečný, Merle máš mou podporu :) to je prdel, jak když někdo píše za sebe, musí psát jakoby za "lid", aby tomu dodal váhu, chacha

Yfča
03. 06. 2003
Dát tip
Merle, mohl bys tu kategorii změnit hned? Díky.

Yfča
03. 06. 2003
Dát tip
Docela by mne zajímalo, kdo dal ten tip...

Aki
03. 06. 2003
Dát tip
nin: já jsem sice pták a mezi LIDI nepatřím, avšak k LIDU se hlásím směle :o))

nin
03. 06. 2003
Dát tip
Yfčo, ten tip dal přece LID :))) Aki, tak to jo potom :)

Carodej
03. 06. 2003
Dát tip
bitte?

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
taky si myslim, že to na titulku nepatří

Perchta
03. 06. 2003
Dát tip
* a co trochu NADHLEDU, lide? tuhle jsem jednomu napsala tak krásnou kritiku, opravdu jsem si dala práci, A ANI MI NEODPOVĚDĚL. Já se nezlobím, já chci jen říct, že emoce jsou fajn, lepší než mlčení, dávaj možnost reagovat.

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
bohužel, situace je poněkud složitější... tady nejde o kritiky...

Perchta
03. 06. 2003
Dát tip
OK, pojmu to jako kritiku: my, co jsme studovaní, známe jin a jang, a to jak se hezky proplítají, když něco nenávidíš, tak to tak trochu i miluješ, prostě nejsi mimo, Hlas zklamaného písmáckého lidu je tak trochu i můj hlas, protože moje emoce, které ve mně písmák vyvolává, jsou také silné, i když do plusu. Takže já ti přeju, Hlase, abys měl rád, co nenasere, až se ti to podaří, budeš Bůh. Tak, tak, a to je celá pravda.

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
drtivá většina ne :)

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
drtivá většina ne :)

Wopi
03. 06. 2003
Dát tip
ach, připojení má škytavku.... ještě něco: Perchta promluvila velmi rozumně, moc se mi to líbí

Lihomerka
03. 06. 2003
Dát tip
at premyslim jak premyslim...vsichni mate spetku pravdu...:o] Proste kritika je kritika, at je jak je.

Já teda rozlišuju je Písmák server a pak jsou lidi, kteří na písmák chodí. Písmák, jako takovej nás zklamat může, ale taky můžeme dělat něco proto, aby byl teda lepší. Já si nestěžuju, protože já jsem si s nim práci nedala, jenom ho využívám a tak by to nebylo moc fér. A pak písmácký lid. Já tomu teda nerozumim. Hlas zklamaného písmáckého lidu si stěžuje na písmácký lid? Nebo na nezklamaný písmácký lid? A může mi tohle vůbec někdo vysvětlit? Podle mých zkušeností se Zklamaným hlasem písmáckého lidu Zklamaný hlas písmáckého lidu nikdy nereaguje.

Jo, Hlas zklamaného písmáckého lidu, se mi to popletlo

Tak tedy nevím, vo čem to můj brácha furt mluví. Je to tady prostě skvělý. Moc se mi tu líbí, skvělá parta, najdou se skvělě napsaný věci. Je to tady skvělý! A basta! Brácho, nech toho!

Brácho, hele, neudělal sis náhodou tenhle nick jen proto, aby sis mohl dávat tipy? Není ta tvoje nespokojenost v tomhle?

ajé, někdo si hraje. A je po klidu na Písmákovi.

Yfča
03. 06. 2003
Dát tip
Ach jo... Už nechci avíza. Dík.

Mě ta diskuze mezi Spokojeným a Nespokojeným hlasem připadá jak rozhovory v propagačních knížkách mezi Eurooptimistou a Euroskeptikem.Jenomže tam se vždycky shodnou!!! Písmák je skvělej, ale má svoje chyby.

zirael
03. 06. 2003
Dát tip
nemá BorisCvek mlašího bráchu co se mu tady líbí ? ale to jen tak na okraj a pod čáru. p.s.: borisovi se předem omlouvám:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru