Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vše se točí kolem kundy

05. 06. 2003
2
0
3752
Autor
Aristopulos

A vovovo tom to je...

 

Svět se kolem kundy točí

Kdo ho smočí? Kdo ho smočí?

Kdo ho jen v té kundě smočí

 

Roztáhne či neroztáhne

Moje žena nožky dnes?

Jen ne dnes, jen ne dnes

I když ti stojí do nebes

 

Svět se kolem kundy točí

Kdy ho smočí? Kdy ho smočí?

Kdy ho jen v té kundě smočí?


SilverArrow
11. 02. 2004
Dát tip
PROBOHA KDY HO UZ SMOCIm?

Movsar
23. 12. 2003
Dát tip
má to myšlenku. a hraje v tom celej svět. tip!!!

Pirka
14. 12. 2003
Dát tip
Ale no tak ... tohle není ani stupidní ani zvrhlé ani odporné ... jenom dost blbé ... příště se musíš víc snažit : )

Drozzd
30. 11. 2003
Dát tip
Ha, gut:) škoda že nám ptákům jsou tyto potěšení odepřeny:)

Evička
10. 06. 2003
Dát tip
Průsere, už mě znáš, mě se líbí ta čísílka 696969 - pěkná grafika, nonééééé? :-DDDDDDDDD

evičko, to už leta nefunkuje :))) kde to žiješ?

Evička
06. 06. 2003
Dát tip
Je to hodně naléhavé!! Autorovi přeju brzké uspokojení jeho neodbytných potřeb. Zavolej! 0609 696969. Pa, brouku! .-)

Cirilla
05. 06. 2003
Dát tip
Jak napsal Krchovský: Člověk se nedoví pravdu ani ve stáří Že svět se točí kolem pyje A místo slunce kunda září :)

Dejf
05. 06. 2003
Dát tip
Rozhodně nemůžu říct, že by to nebylo zajímavé, ale není to ono. Nejen, že je to poněkud ohrané téma, ale vulgarismus "kunda" zní až příliš vulgárně, namísto aby pobavil nebo vyvolal nějakou hezkou představu, a vůbec celé je ta takové moc obhroublé. Výbornej je ovšem ten refrén. Rýmy taky nejsou vůbec špatné ...

Ildikó
05. 06. 2003
Dát tip
no, u mě asi takhle studente:-) dílko s takhle šokézním výrazem a banálními rýmy:točí-smočí, dnes-nebes, vyznívá příliš směšně na to abych ho mohla brát alespoň jako výkřik:-)

já ti teda navím. připadá mi to jako by ti šlo jen o tu (ty) kundu/y. copak tě nezajímá kdo tu krásu nosí mezi nohama? ale jinak to zase tak moc špatný nebylo. ale tip ti nedám. leda by si měl kundu:)

no dobře. je to málo hnědý, ale zas se s tím nemůže člověk cpát všude... ale zkusit by to mohl: se zdaleka všechno nemusí točit/močit kolem kuned/v nich... a ta božská pravda, že vulgarismus zní vulgárně... no, něco na tom možná bude, možná má pravdu, kolega spoluvykunděnec...

Nyx
05. 06. 2003
Dát tip
možná, že bys prozatím mohl tropit onanii a dostat se trochu do cviku, abys, až se dočkáš oné božské, nevytryskl, jak sodovka po protřepání...

0/5 mě fakt bavíte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru