Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jízda

07. 06. 2003
1
0
974
Autor
xxxsoul

... život je jak jízda tramvají, akorát s tím rozdílem, že každý vystupuje na jiné zastávce...

Jedeš v přeplněné tramvaji, kde lidé myslí jen na jedno - přijet včas a nezapomenout vystoupit na správné stanici. Ty svou stanici buď nepoznáš, nebo skrze dav na ní  zapomeneš vystoupit. V tom případě pak následuje výstup na nejbližší  stanici a rychlé cupitání na tu zapomenutou. V případě, že nepoznáš svou stanici, jedeš až na konečnou a odtamtud se  vydáš neznámo kam. Neřešitelný problém začíná, když na počátku nastoupíš do úplně jiné tramvaje, která jede opačným směrem.

 

 


pozorovatel
02. 04. 2004
Dát tip
Jízda tramvají jako život? To ne. A myslim tím, že s aforizmem nesouhlasim. Jsem vždy velmi nejistý, když jedu tramvají někam, kde to neznám. A taky nesnášim ten pach, který si tramvaj vozí. No, tak trochu to jako život je, ale co není? Pišta_Hufnágl: Je jedno, jak dlouho to trvá. Důležité je, že dojdeme cíle.

Džunginka
29. 03. 2004
Dát tip
*

Dejf
12. 06. 2003
Dát tip
Docela dobré, ale na aforismus je to trochu moc dlouhé a příliš složité ...

Zas tak neřešitelný to nejni - jen to holt dlouho trvá. Někdy až moc dlouho, ale přesto - jde to.

Cirilla
07. 06. 2003
Dát tip
A někdy si jedu jen tak. Nezáleží na stanici a mnohdy není ta tramvaj zas tak plná...

xxxsoul
07. 06. 2003
Dát tip
je to aforismus, ne realita.... :))) navic ta situace se mi zda naprosto neresitelna - patrne spatne vylozene...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru