Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenout

08. 06. 2003
0
0
594
Autor
snílek15

Když si některý svoje ,,dílka,, přečtu o měsíc pozdějš znova,třeba i kroutim hlavou,jak jsem tohle mohla splodit!Ale ve chvíli,kdy píšu,tak přesně vyjadřuju,co se ve mně děje...

Víš,jaký zmatek mi tvoje chování dělá v hlavě?

Proč tohle nejde vyřešit až tak hravě?

Copak tě vážně miluju?!?

Co si od toho vlastně slibuju?

Dají se city zapomenout?

Vyšuměly by tak rychle jak přišly,

pak bychom každý jiným směrem vyšli....

Někdy lituju,že tě vůbec znám.

Víc než kamaráda ráda tě mám!

Vážně se toho snažím zbavit,ale

jde mi to těžce.

no,upřímně,nejde mi to skoro vůbec....


KK112
11. 07. 2003
Dát tip
Myslím, že jsem na tom stejně. A to co se týče Tvého prologu i obsahu básně. Ale neboj, piš dál a nezapomínej, jen si ukládej hezké vzpomínky. Hodně štěstí :-)

zvedavec
10. 06. 2003
Dát tip
Autorka: Když si některý svoje ,,dílka,, přečtu o měsíc pozdějš znova,třeba i kroutim hlavou,jak jsem tohle mohla splodit!Ale ve chvíli,kdy píšu,tak přesně vyjadřuju,co se ve mně děje... *** :-) poznavas sa, k tomu treba odvahu. A preto sa to mozno o mesiac da trochu TAZSIE CITAT. Poznam! Ale spoznat samu seba ma pre mna vyznam. A ma vyznam naucit sa prijimat sa presne taka, aka som, pre Teba aka si! A vychadzat z toho, nie zo sebaklamu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru