Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá růže

06. 06. 2000
2
0
1117
Autor
Aldaron

ze sbírky Bílá růže

Ve chvíli, okamžik pouhý jen se blýsklo ostří a už teplá krev proudí a neustává. Ta dýka nebyla čistá skrývala prudký jed kápla na ni slza a za ní další. Asi sním a slyším hudbu ne, to jen déšť smrti rve mé tělo, to pláče růže. Celé nebe roní slzy a já pouhé nic na zemi klečím pod tíhou krásy dá to mnoho sil, hledět vzhůru. To modré nebe roztrhlo slovo a teď to nebe krvácí neumím plavat, ve své krvi. Mnoho stojí dívat se do žáru slunce a zrak je nejmenší cena, kterou nemůžeme zaplatit. Čisté nic všude kolem od obzoru do obzoru prázdnota v dálce do ruda.Uprostřed všeho jedna růže krásná a bílá kvete přede mnou. Jediný dotek pouhý dotek i ten byl zakázán, ale co je věčnost proti jednomu okamžiku. Vztáhnu jsem na ni dlaň celý svět se zatočil jen ona a já jsme zůstali stát. Tak příliš brzo na vždy zmizela, však mě se zdálo, že to bylo nekonečně dlouho. Hledím na svou dlaň a z ní celou tu věčnost to bělostné kolem potřísnila krůpěj krve. Okradl jsem růži o trn a nechal si ho ve svém srdci. Ten trn je má smrt, ale bez něj bych zemřel ...
Sarken
13. 06. 2000
Dát tip
to je vážně nádherný

Ling
09. 06. 2000
Dát tip
Hezké...myslím tím samožřejmě víc než hezké...TIP

Saša
06. 06. 2000
Dát tip
... to jen déšť smrti ... to jen pláče růže některé momenty jsou nádherně barvité, pohlcujíc čtenáře ... celkově se mi to ale zdá dost dlouhý a čím blíž konci, tím víc je to osobnější ... až se z toho vytratil náboj poetična ... ale jinak ti držím palce

Laďa
06. 06. 2000
Dát tip
Okradl jsem růži o trn a nechal si ho ve svém srdci. - tahle sloka se mi líbí nejvíc. Jinak Saša to řekl.

Zázrak
06. 06. 2000
Dát tip
Laďa ma pravdu. Je to fakt moc pekné.

Lenny
06. 06. 2000
Dát tip
Líbí-hlavně ten konec...a dobře to zní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru