Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

06. 06. 2000
0
0
975
Autor
Aldaron

vše pomíjí a nové nastává

Včera ještě voněly květy tvou pletí zem hřál lesk ve tvých očích. Dnes nic než prázdno vévodí. Jen pár střepů měsíčního světla pár cárů papíru a číše od krve zbyla pro smích. Noc zvolna končí se čas nenávisti a odpuštění nadešel. Čas, zvon bez srdce letních nocí bez sněhu a zpěvu nefritových holubic. Jen strnulý kámen jen sám a pouhý jediný lístek v koruně stromu pozvolna k zemi nespadne. Hoří, celý svět hoří nebesa a zem v jedno spojeny jsou plameny rozkoše smrti. Ani jediný tón z písně souznění nezůstal dnem bez noci. Kéž proudy krve zkrápí bílá roucha kéž marné životy berou údery mečů ve světě bez lítosti. A zas jen ohni zasnoubím své vzpomínky.
Sarken
13. 06. 2000
Dát tip
trošku bych to zkrátila, ale jako vždy mě uchvátily tvé nádherné obraty jen pár střepů měsíčního světla mňam

Saša
06. 06. 2000
Dát tip
sny jsou obvykle hrozně zamotané ... že na konci člověk neví, co bylo na počátku ... "na počátku bylo slovo" ... ale opět je tu pár báječných myšlenek a poetických vyjádření - např. "Včera ještě voněly květy tvou pletí ... čas, zvon bez srdce ... "

Lenny
06. 06. 2000
Dát tip
Lehce se to čte, těžší je o tom přemýšlet a ve své složitosti to nepůsobí vůbec křečovitě-jak to člověče děláš?..je to supr...

Aldaron
06. 06. 2000
Dát tip
ani se neptej ... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru