Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všední

06. 06. 2000
3
1
2063

Případně - pro náročné - proveďdte záměnu slova "silou" Šílou. Mně při tvorbě pomáhala.

Vší vší silou všem vším vše vší vším vším přisednuvší všemi vešmi zavšivené vši vší vší silou všem vším vše vší vším vším přisednuvši, všemi vešmi nezavšivené vši vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuly; vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvší všemi vešmi nezavšivené vši vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvši však vší vší silou všem všemi vešmi nezavšiveným vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvším vším vše vší vším vším přisednuly. Ovšem vší vší silou všem vším vše vší vším vším přisednuvší všemi vešmi zavšivené vši vší vší silou všem vším vše vší vším vším přisednuvši, a vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvší avšak vší vší silou všem všemi vešmi nezavšiveným vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvším vším vše vší vším vším přisednuvší všemi vešmi nezavšivené vši vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvši avšak vší vší silou všem všemi vešmi nezavšiveným vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvším vším vše vší vším vším přisednuvši, vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvší avšak vší vší silou všem všemi vešmi nezavšiveným vší vší silou všem vším vše vší vším vším nepřisednuvším vším vše vší vším vším přisednuvší všemi vešmi nezavšivené vši vší vší silou všem vší vší silou vše vší vším vším přisednuvším všemi vešmi zavšiveným vším prisednuly alespoň ty jejich zatracené všivácké vši.

1 názor

to nemohu přečíst...

:)

Bagr: No, ... zajímavé. Proč ne? Taky jsem napsal jednu věc o vších - ale nemám ji tady. pjer: skvělé.

Naja
29. 04. 2003
Dát tip
Je to na mne moc vsiiii ci vsive... Ctene by to mohlo byt fajn, ale jinak to nevyzniva.. Naja

Rena
01. 06. 2002
Dát tip
WOW:o))

LaFemme
01. 06. 2002
Dát tip
:-))

;-))

hermit
12. 08. 2001
Dát tip
*

suva
05. 02. 2001
Dát tip
to je ale zavšivená blbůstka :c)))

Silvinka
09. 10. 2000
Dát tip
Bodkovaný Báger: :o)))))

Doggy_Bag
27. 07. 2000
Dát tip
Sakra, jakto že ti nejde poslat pošta??? PB, to je jen schoda jmen , nebo jsem si to spletl ale acrobat (asi tedy ne reader) to umí, prý to umí i corel, seženu víc informací a dám ti vědět...

Anonym
08. 06. 2000
Dát tip
Co je to za zavsiveneho autora?

Miroslawek
07. 06. 2000
Dát tip
Jé, vši, vši, (pro Chrjace Jé, ži, ši)

Zázrak
06. 06. 2000
Dát tip
Mam rada, ked sa niekto hra so slovickami. Je to pekne, len by to mohlo byť kratšie. skusala som to citat nahlas a skoro som dostala vsi.... No napriek tomu tip

Zázrak
06. 06. 2000
Dát tip
Mam rada, ked sa niekto hra so slovickami. Je to pekne, len by to mohlo byť kratšie. skusala som to citat nahlas a skoro som dostala vsi.... No napriek tomu tip

Cyndi
06. 06. 2000
Dát tip
ajééje :-)))

Šílená
06. 06. 2000
Dát tip
Jinotaje? chá chá ne vážně Péťo jinotaje v tom nevidím - po třetí řádce se mi po obrazovce rozlejzají malé potvůrky a strašně se tu hemží:op V některých úletech na tebe ani má šílenost nemá:o)))

Anonym
06. 06. 2000
Dát tip
Kdyby toho bylo víc, vytapetoval bych si tím pokoj ...

A ja morim se s tim do umoru, zavalen morem uceni....

Merle
06. 06. 2000
Dát tip
fakt moc dlouhý... a tedy dost vytřepaný sebou samotnem

pjer
06. 06. 2000
Dát tip
Chytal jsem veš Ve vlasech bloudila Chytal jsem veš Vajíčka lepila Chytal jsem veš Hnízdo si stavěla Chytal jsem veš Kousla mě do týla Chytil jsem veš V ruce mi uhnila

Kangi
06. 06. 2000
Dát tip
Mozna by bylo zajmavy, kdybys mi to mohla precist. Asi bych se dost dobre bavil. A nejen ja ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru