Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

12. 06. 2003
2
0
1516
Autor
RuDa

Nevím, jaký je rozdíl mezi básní lyrickou a epickou :-), ale jsou tam něco jako rýmy, tak jsem to dal do lyrických rýmovaných... Dobrou chuť.

Život pádí stále vpřed.
Život je jak bílý květ,
bílý květ se žlutým středem.
Nedozvíš se nikdy předem
co na tebe život chystá.
Žádná chvíle není jistá...
Život je květ se žlutým středem.
Nit osudu sami spředem!
Života se nesmíš bát.
Co by se ti mohlo stát?
Chceš určovat pravidla?
Tajné trumfy vytáhnout?
Přijde smrt - a nezbývá,
než květ tiše utrhnout...
Zatím jde však život vpřed
a já v sobě hledám střed.
Přestože žít není někdy prosté,
jsem rád, že můj květ stále roste...
megahit
14. 09. 2006
Dát tip
jo, líbí-konec sice trochu hapruje, ale je to konec a může si to snad i dovolit :o)*

vesuvanka
29. 12. 2004
Dát tip
Možná, že volné verše by byly lepší, ale myšlenka mě zaujala a za ni TIP

johanne
09. 03. 2004
Dát tip
ten prolog jsi nemyslel vážně že ne =)??? pokud jde o dílko, možná by to bylo hezčí bez rýmů, připadá mi to moc sešněrovaný... myšlenka hezká... *:)

Lenkina
01. 07. 2003
Dát tip
Páči sa mi nápad s bielym kvetom so žltým stredom.Trochu zmeny oproti dohárajúcej sviečke. : ) Ked zvolníš ako si sľubil, každá dalšia báseň bude lepšia.Hlavne sa nenechaj odradiť od písania rýmovaných básni.Na druhej strane ja tiež nikdy vopred neviem akú báseň napíšem. t.j.s rýmom či bez, haiku a p.Píš spontánne a budeš prekvapený : ) ahojky!

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Tohle je mi blízký, protože jsem to kdysi taky zkoušel cpát do veršů. Ale nějak se mi to nevedlo. Jsou to dobrý myšlenky, ale neni to dobře zpracovaný.

RuDa
14. 06. 2003
Dát tip
FKL: no, já jsem zvyklej psát spíš programy, a tam je neefektivní plýtvat místem :-). Litochowitz: budu se snažit promazávat... StvN: právě proto jsem tady, abych pochytil lepší způsob zpracování. Já vím, že mám mezery hlavně v přídavných jménech a výplních a všechno by potřebovalo tak trochu rozvést... No, musím se učit, co naplat. :-) darren: byl jsem celkem v pohodě, když jsem to psal. Jsi si jistý, že ta křeč není nějaká projekce :-)? Ne, vážně, slibuju, že se budu postupně zlepšovat. A když ne, tak se budeš pořád duševně svíjet :-).

RuDa
14. 06. 2003
Dát tip
darren: Pardon, nechtěl jsem se nikoho dotknout. Ale nechápu pojem "oslovení, jako bych byl kluk" - znamená to požadavek vykání? Prosím o upřesnění.

StvN
14. 06. 2003
Dát tip
Kdybych ti mohl poradit, tak řekl, nenech se svázat, ničim, formou, jasnými myšlenkami, nápady, tak nějak.

RuDa
14. 06. 2003
Dát tip
darren: jo tááák :-), omlouvám se, chyba je samozřejmě na mé straně - psalolitodřívenežlisepodívalokomulitopsaloli :-). StvN: OK - napíšu program a`la báseň :-).

FKL
13. 06. 2003
Dát tip
Zkus trochu zvolnit je to strašně zhoustlé, nemohl jsem se vůbec nadechnout. Ale pokračuj jsou tam jiskry!

Litochowitz
13. 06. 2003
Dát tip
...trošku ty rýmy skřípou....hlavně závěr je takovej rozhozenější:-)......ale jinak celkem gut:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru