Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze snů Cassioppei

07. 06. 2000
3
0
1320
Autor
Aldaron

lidské hodnoty

Malá, tak jak odcházíš, bereš světlo z mého života. Jen stříbrný lesk z tvé spony do vlasů zbývá mi. Pověz jak voní květy ibišku. Pověz jak zní píseň nebeských červánků. Záleží jen na krůpěji rosy, té mezi těmi tisíci ranních slz, jen právě na té a pak už na ničem jiném. Přinesu ti ji není kam spěchat z křídel času vysypali se zrnka písku a teď tu leží sama na dně vyschlých moří mezi jinými. Zbývající slova pohltil křik ticha konec … krásné slovo.
Anonym
16. 02. 2001
Dát tip
Děkuju..., že jsem tu moh být... *!

Regins
27. 06. 2000
Dát tip
Mně se to teda líbí,A na to si Tipnu

Sarken
13. 06. 2000
Dát tip

Saša
12. 06. 2000
Dát tip
:c)))) už dávno Šimek s Grossmannem píšíce verše pro svou píseň konstatovali tuhle nad ránem že ze všech textů na ně padá tíseň ... cituji : " buď on ji má rád a ona ho nemá ráda, nebo ona ho má ráda a on ji nemá rád, v lepším případě se mají rádi oba, ovšem pak to má tak ubohou muziku ..." :c))) tak se kirkove nenuď a usmívej se - vždyť to je přeci život: " Tamten chce tamtu tamta chce onoho onen chce ji ona tebe ty chceš mě a já ... to už je řada šesti slonů, za sebou se ploužící ..." Aldarone - mně se tahle básnička líbila, mě i oslovila, srdce naplnila, duši potěšila, mysl rozjasnila ... díky.

kirkov
11. 06. 2000
Dát tip
mám pocit, že tady je to ta nejčastější věc, minimálně za dnešek už čtu třetí, ona odchází, on odchází, popřípadě oba a v lepším případě utíkají, mě už to prostě NUDÍ NUDÍ NUDÍ NUDÍ NUDÍ NUDÍ NUDÍ

Aldaron
10. 06. 2000
Dát tip
negace frčí, tak asi už několik set let, lépe v tom vyznívá ironie života, co se týka oslovení, tak : Milé srdce, mé nejdražší srdéčno, má jediná, tepno srdeční nad všechny artérie milejší, nepatří k mému životnímu postoji :) a nejsem si jist, jestli takový zvěrstvo jako spaní v obýváku se dá tolerovat ... :-)

Doggy_Bag
09. 06. 2000
Dát tip
Jak zjištuji, stává se módou používat v tvorbě negoitivních protikladů (např. po stopách beznohých, křik ticha,bělost černé díry,přerostlý trpaslík, sám v davu). Je to sic na první čtení efektivní ,ale srdce neoslovující.Naštestí je to sen a v tom by se mohlo tolerovat ledasco.Například ,že jsem šel spát do obýváku.

Aldaron
08. 06. 2000
Dát tip
díky moc všem za kritiku jak psal šotek ... ibišky nevoní tak i jediná krůpej rosy je ničím, vyschlé moře .. trocha nihilismu :), marnosti a opravdového citu spoutaného v písmo

Stevenson
07. 06. 2000
Dát tip
Tak tohle.. se mi libilo.. mnohem vic nez ty plazici oci v kricici bolesti a jasminovem dymu..i kdyz ten krik ticha.. te nejak nenechava na pokoji..Jinak.. fajn..

Saša
07. 06. 2000
Dát tip
Oslovila mě tvá básnička z veršů volných nepíšeš o dívkách svolných o snech píšeš, o hvězdách o lesku, co hvězdný prach rozdává snad na potkání kde ho hledat nevím ani .... :c))

Merle
07. 06. 2000
Dát tip
ikdyž mě normálně takovýto "přeromantizovaný" (otázka názoru, pohledu atd.) moc nebaví, takhle se mi líbila...

clovrdik
07. 06. 2000
Dát tip
naprostý souhlas s Merlem

šotek
07. 06. 2000
Dát tip
Ahoj Aldarone, je to psaný citlivou rukou. Ukrývá to pár zajímavých obrázů. "Záleží jen na krůpěji rosy" - je mi blízké. Hned řádka pod tím svou stavbou trochu pokazila můj dojem. Stejně tak se mi líbí píseň červánků a vůně ibišků (už proto že ibišky voní jen svojí barvou) "S křídel času vysypali se zrnka písku" - také hezké! (až na to že jsou ta zrnka písku - tedy -vysypala se)...vlastně většina řádků ukrývá něco pěkného. Básně neveršované potřebují něco nosného uvnitř co by udrželo pozornost čitatele. Neříkám že je to dokonalé ale zvládl si vytvořit příjemné dílko a já si jej docela rád několikrát přečetl. Díky *šotek*

Sandra
07. 06. 2000
Dát tip
Souhlasím se šotkem, opravdu příjemná věc. A sama říkám: Četla jsem hodně věcí o konci a bolesti, ale nikdo to ještě nevyjádřil tak jako ty. Tak ........ něžně. Myslím, že si zasloužíš tip, protože mně se to moc líbilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru