Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bungee-Jumping

07. 06. 2000
0
0
489
Autor
Sir_Kaja

...a lano pnuté ve víru poskočilo...

Zpěvný ptáček jde za mříže, ukradli mu svobodu, vodu, chleba dali níže, nehrají na náhodu. Zamkli, klíče zahodili, do kanálu bezedného, život tímhle mu zkrátili, neslyšíc jej, ubohého. Trýzní zpěvem duši svoji, lásku potkal pouze jednou, propast přejít se však bojí, vzplanout city jeho mohou. Houpe se na tenkém proutku, již zbývá pouhý krok, slzy roní v každém koutku, na dlouhý připraven skok. Skáče, brouzdá prázdnotou, potkává své známé, bratry, lásko bylas drahotou, vyložilas moje karty. Samé srdce, smutná barva, uškodilas mému Já, oči tvé spolkla temnota, kdo poražen si připadá? Bylo však tam dole moře, mne lásky vlny lapily, je na světě přece dobře, bychom zde sic nežili.
Kovi
09. 06. 2000
Dát tip
stejně to nějak postrádá souvislosti....mám na mysli děj....ale asi jsi to tak chtěl....nebudu se v tom nimrat....

nicka
07. 06. 2000
Dát tip
co ma ten nazefv spolecnyho s textem?

Sir_Kaja
07. 06. 2000
Dát tip
Skok do neznáma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru