Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár slov jen pro tebe

07. 06. 2000
4
0
1631
Autor
Sandra

Pár slov jen pro tebe Zastav se a chviličku mě poslouchej! chci ti říct něco o životě. Napadlo tě někdy, že sám můžeš být i uprostřed davu? Ten nezájem všech je horší než smrt. Sám. Tak krátké slovo a co všechno znamená!!! Srdce plné bolesti a rány na duši, proplakané noci, telefony zvedané s nadějí, že teď možná ... nesplněná touha velká jako oceán a hlavně vzpomínky na to, co bylo a už se nevrátí. Nebo snad jednou......??? Já vím, jsou i šťastné chvíle. Rozzářené oči slunečný letní den tajná schůzka s první láskou nebo něžná písnička kterou slyšíš ještě před usnutím ... Ale i štěstí jednou skončí. Ptáš se proč? Snad osud, neúprosný čas nebo jen někdo, kdo ti ho nepřál. Ale mám pro tebe dobrou zprávu. I na tebe v tom strašném davu někdo čeká. Stačí se jen rozhlížet. Ale jinak než jsi se rozhlížel dosud. Nedívej se očima! Dívej se i srdcem. Jen tak najdeš toho druhého. toho, komu na tobě bude záležet toho, kdo ti bude rozumět toho, kdo tě bude milovat Stačí jen tak málo. Chápeš co jsem ti chtěla vůbec říct ?
BohemiFan
20. 10. 2003
Dát tip
Co mi to připomíná?? aha - realitu. U mě je to přesně to jako s BDF. Vono se to časem změní, teda doufam, u nás všech Dám to jako Tip jestli se dovim jak. Jo, snad se to povedlo

BDF
28. 11. 2002
Dát tip
Prekrasny!!Vim mozna az moc co tim myslis....Dalsi T.P:o)

Jákob
08. 06. 2001
Dát tip
takové hezké ... prostě líbí

Queenly
08. 06. 2001
Dát tip
Rozumím. I já jsem sám i když ne uprostřed davu.

Saxanka
12. 08. 2000
Dát tip
Snažím se chápat:o)

Stepca
09. 06. 2000
Dát tip
Taky chápu. Dík!

Katerina
07. 06. 2000
Dát tip
Chapu!! A napadlo me to a taky si tak nekdy pripadam :-)) Toho druheho najdes driv, nez se nadejes, opravdu to nic neni (vlastni zkusenost!!!) Sandro, hrozne se mi to libi, tohle i 'Nahodne setkani' se ti povedlo! *

Sandra
07. 06. 2000
Dát tip
Katko, díky za oba názory i tipy a jsem ráda, žes mě pochopila.

Dědouch
07. 06. 2000
Dát tip
samota,samota...pravidelný pohlavní styk vyřešil už závažnější problémy...(chich)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru