Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Číše vína

07. 06. 2000
0
0
511
Autor
Sir_Kaja

...skolen poslední jest lok...

Na stůl ráno postavit, obsah její do dna pít, však sladce zachová se k tobě, s další unikneš i zlobě. Rudý, modrý, zlatý mok, ten ochutnal i starý Vok, neb náklonnost se projevila, prázdnotu už nejevila. Ve sklípku nejlíp temné, již sklopena je naposedmé, odhozena v dáli v kout, slyší lidskou chátru žhnout. Ovliněni její silou, zavrhnou i svoji milou, problémy přivodí sobě, v téhle velmi těžké době. Balónek zelená strachem, alkoholik pokryt prachem, odolává noční hlídce, tepot v hlavě jeho soudce. Probouzíc se přivázaný, v ordinaci znějí rány, kocovinu chytil hroznou, pro číši vína jde si s prosbou.
Sir_Kaja
14. 06. 2000
Dát tip
Neni treba opijet se vinem, staci preci pocity a tim dat nadej ke zdarnemu dilu. No opil jsem se snad, ale jedine laskou. :o)

Anonym
13. 06. 2000
Dát tip
Ahoj Sir Kaja Tvoje dilo se mi libi i kdzy ja moc nepiju. Mas pravdu. Spinka

Kovi
11. 06. 2000
Dát tip
Je z mého pohledu takřka nepřipustitelné, aby se kdos stal alkoholikem požíváním (i nadměrným) vína... Beru jako hanebnost zpít se vínečkem do němoty... Dnes (včera) jsem přečetla příliš mnoho BÍLÉ POEZIE - omluv mé výlevy... Tvá báseň ve mně vyvolala jakési pocity nechuti...

Sir_Kaja
11. 06. 2000
Dát tip
No tvuj pocit, ne muj, ale ses prapodivne kriticka, ikdyz hezky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru