Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamikadze na Hlaváku

08. 06. 2000
0
0
505
Autor
Sir_Kaja

...žluté postavičky mihají se rychlostí světělnou...

Na Hlaváku stojí stánky, vietkong zasadil nám ránu, tržby skládají do banky, kde berou sílu po ránu? Zboží své pod značkou mají, Adihas, Nice velí všemu, do hromad pak naskládají, i sleví cenu druhému. Na kontroly mají nosy, česky pak neumí slovo, pokutu zaplatí kdosi, dvacet tisíc není mnoho. Žijou si tam v komunitě, hašteří se o bydlo, nepodléhaj nervozitě, je-li kupec strašidlo. Malá zdá se investice, do levného zboží přece, hodí se tak na vesnice, anebo na ryby k řece. Co maj dělat chudí lidé, nezbývá jim jiná možnost, trefit zboží na poprvé, nahý chodit není přec cnost. Nadále se budou snažit, útočit na Levné duše, japončíky budem smažit, aspoň daňmi z chudé nůše.
clovrdik
14. 06. 2000
Dát tip
no nádhera :-))) ty rákosáky nemůžu ani cejtit !

Sir_Kaja
14. 06. 2000
Dát tip
Ja to tak neberu, mne tam moc nevadi, obcas u nich neco koupim, neb nejsem bohat, a vystacim si s tim. V podstate je jedno, zda-li prodava Cech nebo cizinec. Ale nelibi se mi ta jejich vtiravost, hlad po zakaznikovi.

Sir_Kaja
09. 06. 2000
Dát tip
Děkuji Vám sladká vílo, odměnou vám jest potěšení z této básně

Víla
08. 06. 2000
Dát tip
Nádherné konstatování skutečnosti...;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru