Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dost dobrej dement

20. 06. 2003
2
0
648
Autor
HUMUS

prepracovaná básen Jana Nerudy

 

Příběh,kde/skoro/ všechna slova začínají na D

Dne D (devatenáctého desátý devadesát devět) dolezl vožralej David Davidovič Dodnadopil v deset dopoledne domů, do dřevěné dílny pod dálnicí domova desperátů dostal do držky od své dvaadvacetileté družky Dany Dodnadopilové , dopad děsně drsně do díry v dlažbě,dal se doleva dolů do dolíku, do dřevěné dílny pod dálnicí. Dosedl do divanu domácího humusáka Dimitrije Dementoviče Dementovského z Doudlevec a dal si dvacet. Doufal, že ten debil dávno dal do dražby doklad na deset desetilitrových demižonů dvanáctky. co mu dlužil. Dimitrij Dementovič diskrétně dorazil, dřepl do divanu. Divil se divnému dosedu, dole drsně dýchal David Dodnadopil. Dám mu díl, děl Dimitrij. Dluhy dělá, dnes dolary či demižony dozajista dodá. Dimitrij Dementovský dosáhl do dílny , do dlaně dal dratev, a dal se do Davidova dušení. Dej mi dluh!  Dej mi dluh!

Davidu Dodnadopilovi docházel dech. Dimitrij Dementovič dál držel dratev. Do dílny dorazil  dementní desperát Doutnák, dvojče Dimitrije Dementoviče Dementovského. David Dodnadopil dochroptěl.  Dementové ho dobili dubovými dílci,  dotáhli  na    doudlevecký hřbitov a dali pod drn , mezi devadesátiletého  Daniela Děnisoviče Dimitrovova, dědečka Davida Dodnadopila který dodělal před dvěma desetiletími a dvoumetrového dvousetkilového  řidiče dodávky Damokla Daňka z Domažlic.

                             Doslov : Dost dobrej Dement David Dodnadopil dnes Dodělal

                                                                  Autor : Norbert

 

KADLECOVÉ BIJOU O MŘÍŽE

Kadlecové bijou o mříže, Kadlecové ve vězení jatí,

oni by chtěli ven  z vězení, ale jsou za mřížemi jatí.

My chceme ven! My chceme ven!

a tepny touhou bijí, div srdce nerozbijí.

 

Nám zdá se že z venku vane hlas :

jen pojďte humusáci blíže,

Vždyť stačí vylomit mříže, a jste na svobodě.

 

My přijdem k dementním Kadlecům ,

My přijdem k dementním Kadlecům ,

idiota Kadlece zabijem,

jako lvi bijeme Kadlecovi do hlavy,

Až mu hlavu rozbijem !

 

             text : J. Neruda


Hevusenka
23. 03. 2004
Dát tip
To je humusionicticky hrubé

Norbert
27. 06. 2003
Dát tip
tak to je fakt sionistický

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru