Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svítání

09. 06. 2000
0
0
485
Autor
Sir_Kaja

...je někdy slabší chvilka...

V malé sféře nade náma, deset procent vyvolených žije, a v nuzotě pode nima, devadesát vyvalených do vrat bije. Páni však zákony tvoří, pro sebe, proč druhým dávat, mnohé duše přitom shoří, když daně musí odevzdávat. Vytvořili koalici, prej budem na tom lépe, zatíženi na palici, berou platy směle. Shora na nás kynou prstem, poslouchejte, budem jiní, slibují to lidským hrstem, dny si tráví v zemi cizí. Jsou však jenom pouzí krtci, tunelují chudou zem, zas naslibují hory přeci, též v řečnění já dobrý jsem. A tak smíme tajně doufat, v lepší časy pozítří, zatím zbyde jenom bouchat, v hlavě se jim rozzáří?
Katerina
11. 06. 2000
Dát tip
krute kratky volebni obdobi :-))

Sir_Kaja
11. 06. 2000
Dát tip
no to by mohli zrusit, nastolme rad Artuse , krale a meho pana :o))

Sir_Kaja
10. 06. 2000
Dát tip
"No jak komu, nekdo teprve ten sejf cpe..:o)"

Laďa
09. 06. 2000
Dát tip
Hm, taková docela dobrá stěžovací básnička. No máš bohužel pravdu.

Katerina
09. 06. 2000
Dát tip
Uz ani tajne doufat, nebud naivni :-))) Rozzari se jim akorat v sejfu!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru