Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Printim na to

13. 05. 1999
2
0
3522
Autor
AHED

Stojíą mi nahý v okenním rámu A zpíváą mi Ranní smích Polední úsměv Večerní pláč Noční smrt Jsem telefonní drát Jsem to v něm A vľdycky v tobě K tobě dopluju Jsem smířená mrcha Co tě chce seľrat Zaľiva Zamrtva Seľrat tě celýho do posledního sousta Si tě vychutnat Stojí mi nahý v okenním rámu Silueta osobnosti Nezměřená Nepouľitá Jsem rozkopaná moľná mrcha Co tě chce milovat Na zaľiva Napořád Jsem automat na kafe Plastikový kelímek a tvoje poslední cigareta Kterou vykouříą Jsem nikotin a dehet Sirka kterou podpalujeą svět Suchou trávu kolem obočí Svět se točí Prádlo namočí Dívka pomočí Jsem nahý (jen pro tebe) okenní rám Ve kterém stojíą Opři se mi (jen pro tebe) Jen ty můľeą být jediný (Jen ty) Jsem otrávený ąíp Jsem čajová růľe Jsem pes co chcíp Jsem staľená kůľe Kaľdej den bolí O trochu víc Jsem krvavej den Jsem pozvracená podlaha Jsem těhotnej Pro tebe Jsem zmetek Havarovanej anděl Skřípnutej kovem Svých kostí na rukou Jsem to co chceą Abych nebyl pořád slepej pořád jinej pořád mrtvej Jinak ľivej Roząlápnutej Jsem Johana z Arku Ohořelý trám Jsem kapka spermatu ©lapka supermarketů Dáma v bílém Sen nad ránem Rozplývám se Jsem Nejsem A vím to... Printim na to...
ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
...bože, to je krásný...***!

Climaster
18. 12. 2001
Dát tip
....jste blázni...ale lítáte!!! :o)

castan
20. 05. 1999
Dát tip
Printe, jsem to já, přesně ten na koho si myslíš.
Možná by sis nepomyslel, že to je možné, ani já ne. Papouškovi se nemůže nikdo divit, nechápe totiž vůbec o čem je řeč. Poznat v tomhle kýč je pro mě například zhola nemožné. Chápu, mohu být zaujytým ale každopádně je tohle sdělení o tom že Ahed nic není docela pozoruhodně konstruktivní.
Já mám rád....Já bych....Já ...Já jsem asi ten plastikový kelímek....

AHED
20. 05. 1999
Dát tip
Castane: Plastikovej kelímek je ta nejhezčí blbost kterou jsem kdy viděl, a jestli dovolíš trošičku upiju...

Print
19. 05. 1999
Dát tip
Je totálně mimo... Nevím ještě proč (to se dozvím:-), ale hlavně je ho škoda...

Print
18. 05. 1999
Dát tip
Papoušku, je dobrý vědět, že nevíš o čem mluvíš... Tolik energie na pouhý papouškování...(sebe sama? - to bych ještě bral!:-)
A jejej, další válčná sekyra vykopána! Proč ne? Já se papoušků nebojím! Rád je poslouchám!:-))

papoušek
17. 05. 1999
Dát tip
tolik energie vyplýtvávat na jednoduché sdělení, že nic nejsem a kašlu (resp. Printim) na to, kde se bere tolik negativní energie nevidět nic pozitivního, ve srovnání s Jarkou je asi lepší kýč než vůbec nic.

Print
14. 05. 1999
Dát tip
Gity, chtěj...chci, chceme...

B.Ezejmenij
14. 05. 1999
Dát tip
Bejt Print, taky bych na to Ahedil.
Ale nejsem. Tak jen toklik.
Jsem B.Ezsebe.
Jsem havarovanej.

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Ahedku!!! Ahedkuju na tebe, na všechno! Ty to víš, já to vím!! Ale vím, že neposbírám žádný svoje slůvka, abych ti na tohle něco řekl. Není třeba. Není! Jdu tě číst dokola! Svět se kolem mě točí na kolotoči. Motá se mi z tebe hlava a je to nejkrásnější motání, které jsem zažil!!! Jdu do Vany...:-)))) Tvůj Print

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Ve Vaně nám bylo vždycky nejlíp, že jo:-)))

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Bylo, je a bude!:-)))

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Od tebe a Printa to obzvlášť potěší:-))

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Ty vole!!:-))) Jsem už ve Vaně!!!!:-)))

AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Po uši v pěně
V pěně zázraků
Vodních pól
A utopených dětí...

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Přesně tam! Po uši v pěně!!!!:-))

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
Ze zpěněné vany se zrodila nejedna má "báseň" a kdoví co ještě....
Pozoruhodné dílko. Jsem havarovanej anděl... snad i já

castan
13. 05. 1999
Dát tip
Možná že je Print ve vaně
každopádně jsi na hraně
kvůli tobě za chviličku
napíšu ti sem básničku
kdyby tak chtěla přijít bouřka
všechno to ošklivé odplaví pryč
byla to přetěžká zkouška
ty se tím trap a nič.
Určitě v sobotu zaprší
možná že spadají kaštany,
věř a třeba se vyplní
všechny tvé tužby a sny.


AHED
13. 05. 1999
Dát tip
Castaaaaaaaaaaaaaaaankuuuuuuuuuuuuu....

Print
13. 05. 1999
Dát tip
Kaštánku??? Jsi to ty, na kterýho si právě myslím???
Gity? Havarovanej anděl...do koho ses narvala?? Do mě? Kéž by...:-)))

Gity
13. 05. 1999
Dát tip
To jméno jsem už zapomněla. A tvář? Tu jsem nikdy neviděla............tak je to možný.......při průletu tvých řádků.........když chceš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru