Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

menu

23. 06. 2003
2
0
1283
Autor
Seljuk

 

menu

 

dnes přečetl jsem další stranu

tvé knihy stočené do spirály

a rozřízl si prst o ostrou stranu listu

jehož žilky se právě utvářely

 

cukr se rozpustí v jahodách na kousky

ovoce diktuje podmínky příměří

lahůdka z člověka a žádné ubrousky

a žádné příbory… talíře? Jsou z peří…


sk8ergirl
29. 07. 2004
Dát tip
Druhá strofa je mnohem, mnohem lepší než první...což je určitě dobře, ale kdyby si obě strofy byly v kvalitě rovny, bylo by to eště určitě zajímavý :-)

Naeve
01. 08. 2003
Dát tip
mně se to líbí

Cirilla
09. 07. 2003
Dát tip
Nuda právě nééé! To bych tomu ten tip nedala ;)

Seljuk
09. 07. 2003
Dát tip
Aha...No takhle obhajovaný tip tady asi ještě nebyl:-)

Cirilla
08. 07. 2003
Dát tip
Seljuk: složitý mi to voubec nepřišlo, naopak, je to srozumitelný a moc pěkný :) (příště mi prosím pošli avi, ten vzkaz z 28.06. mi v avízech chyběl) 815_0: nebyl to tip z lítosti, tipy dávám tomu, co se mi líbí...;). Promiň, malá poznáka pro příště :))).

815_0
08. 07. 2003
Dát tip
Tak jo - v pohodě :) Jen mi to tak přišlo - subjektivní názor, subjektivní kritika :) Jinak - tenhle přístup je OK ;)))

Seljuk
08. 07. 2003
Dát tip
Jsem rád že píšu pro ostatní srozumitelně, i když se přiznám, že zrovna v téhle básni jsou zhrnuty asi 3 roky mého života.. no asi to byla pěkná nuda:-o Ale dík!

815_0
07. 07. 2003
Dát tip
? Nevím, co je na tom k nepochopení, natož složitý - promiň, ale buď je tam ještě mnohem zkrytější význam, než ten, kterej se dá odvodit, nebo... Zbytek domysli dle vlastní nálady...:) To by bylo k tomu. Co se týče dílka - je škoda že je tak velkej rozdíl mezi oběma strofami, kdy druhá ve všech ohledech převišuje první... Škoda - jinak - zajímavá myšlenka :) A... Cirilla ! Co to vidím - takovýhle TIPy si radši nech -kdybych měl TIPovat jen ze soucitu nad neporozuměním a nad tím, jak ostatní neTIPují, některý dílka, byl by to pěknej mazec :) TIPy se dávaj kvůli něčemu - odůvodnění jako že pro začátek, nebo kvůli tomu, že dílko moc TIPů nemá je dost krutý a mě osobně by to bolelo víc, než ostrá kritika... Promiň - jen malá připomínka pro příště :)

Seljuk
28. 06. 2003
Dát tip
Dík moc Cirilo, já nezanevřu, Nemůžu za to, že jsi zatím jediná z tech 21 rádoby literátů, kdo to alespoň trochu pochopil... Jsem rád, že píšu tak tak složitě:-))) Ne, fakt sorry vsem za mou produkci.. posílám vám pusu...otrávenou..

Cirilla
23. 06. 2003
Dát tip
hm... nikdo nic ještě nenapsal... a ono je to docela dobrý :) náhodou! Tipa do začátku, abys nezanevřel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru