Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miki

23. 06. 2003
2
0
1755
Autor
Neparkovat

Tady sou 2 básničky který sem složila pro úplně úžasnýho kluka Mikiho:))))

První:  

Sedim va škole,

maluju po stole,

čas pomalu utíká,

tak myslim na Mikíka:))

 

Píšu jeho jméno,

srdíčka k tomu maluju,

myslim na něj ráno,

asi ho fakt miluju:))))

 

Druhá:

Když jsem ho poprví uviděla,

jeho krásou celá jsem zkoprněla.

 

Jeho krásný světlý vlasy,

když kreslí padají mu do očí,

dlouhý je má k uším asi,

když ho vidím celý svět se zatočí..

 

Točí se a točí,

z jeho hnědých očí

 

Točí se mi z toho hlava,

připadá mi,že mi padá.

Padá do mdlob z jeho krásy,

v krásné mdlobě zůstane na věky asi...

 

Myslím,že už se nezotavým,

celý svět vidím mihotavým.

 

Stou mojí láskou musim se kontrolovat,

nebo na okolní svět přestanu reagovat...


latex
18. 08. 2004
Dát tip
přesně tak...je to nááádherný a prdel má vždycky pravdu...taky sem s honey chodila a škoda mluvit........čus nika!!!tak jak je?

sk8ergirl
21. 05. 2004
Dát tip
:-))...taky jsem podobně psávala, teď se tomu snažím dát trošku víc, než naházet pár rýmů, no ale občas se to stejně nepodaří...

Zakuklenec
22. 12. 2003
Dát tip
Prdel: Naprosto s Tebou souhlasim!!!

Zakuklenec
22. 12. 2003
Dát tip
Prdel: Naprosto s Tebou souhlasim!!!

Prdel
21. 12. 2003
Dát tip
Je to moc hezký,já bejt ten kluk tak sem štěstim bez sebe!!!Fakt roztomilý!!! a Honey je pěknej čůrák,úplně se na něj vyser!!!chodila sem s nim do školy!!!!!a taky sme spolu chvíli chodili...neumí ani pořádně líbat...

Prdel
21. 12. 2003
Dát tip
Je to moc hezký,já bejt ten kluk tak sem štěstim bez sebe!!!Fakt roztomilý!!! a Honey je pěknej čůrák,úplně se na něj vyser!!!chodila sem s nim do školy!!!!!a taky sme spolu chvíli chodili...neumí ani pořádně líbat...

Megan
03. 11. 2003
Dát tip
tak pokud jde o ty hrubky, snaz se zlepsit. A jinak-na zacatek je to celkem fajn. Jen dale pis a zlepsuj se!

Honey
14. 08. 2003
Dát tip
Biz: hmm

Bizkitfreak
13. 08. 2003
Dát tip
Nerad působím mindráky nebo pod., ale honey se svou poslední kritikou má pravdu, ale víte, jak to je... Nejdřív vytáhni trám z oka svého a potom tepr se snaž vytáhnout třísku z oka bližního, nebo nějak tak...

Honey
08. 08. 2003
Dát tip
ale jinag nic proti, ale sračka no....:O)))

Bizkitfreak
28. 06. 2003
Dát tip
Doxa: ,,, no, jistě, ještě že máme sugesci... CU: Jenže déšť by měl pršet nahoru, aby skutečně omýval chodníky :D Nezaškodí, když někdy spadne dolů... Honey: Řítím se na tebe...

Bizkit: HA HA HA :-))))) Honey píše skvěle! :-)

Honey
28. 06. 2003
Dát tip
cekanka_ucekana:děkuju ti dobra vilo:o)))

Honey
28. 06. 2003
Dát tip
dávám vám tip si přečíst něco od Quinn, ta píše výborně

Honey
28. 06. 2003
Dát tip
jo a eče sleeping_beauty má zajímavé kritiky, rada si ji přečtu...:o) jo a eče čekanka a jeji hvězdičky, ty si taky moc ráda přečtu:o)))

No, fakt mu to neukazuj, protože by byl moc namyšlenej, přecejen to má bejt naopak a chlapi maj psát básně ženám :-)

doxa
26. 06. 2003
Dát tip
Ahojky, je to docela roztomilá básnička.Být tim klukem, tak jsem docela spokojenej:-)!

Neparkovat
25. 06. 2003
Dát tip
Nebylo to myšlený ňák hloubž..A jemu bych to neukázala ani po smrti:)))

Neparkovat
23. 06. 2003
Dát tip
:))

Honey
23. 06. 2003
Dát tip
hmm.... sice se ti to rýmuje, ale máš tam plno hrubek, dále pak verše sou jednoduché... asi začátky, vid?byla sem na tom podobně:o) jen piš dál, třeba se zlepšíš... moc se mi to nelíbí, promin ale v žádnem případě se nenech odradit

Bizkitfreak
23. 06. 2003
Dát tip
Jak už jsem psal nespočtu a autorům a řekl do očí několika nadšencům, snažíš-li se udělat báseň o citech, neuděláš jí tak, že tam dáš pár rýmů a nějaké to klišé. Když píšeš, piš, co si myslíš, ne co by lidé měli chtít slyšet, potom z toho vznikne tohle, chápeš? Jinak nevadí, nicméně rýmy by neměly být frázoidní, nemůžeš jít, vidět plakát s nějakým sloganem a zrýmovat ho pro lásku. Nevím, mít hlubší cítění a být miky, číst tvé básně, jistě, že bych ti to neřekl, ale neměl bych z nich dobrej pocit.

Bizkitfreak
23. 06. 2003
Dát tip
A jestli chceš na něco podobného inspiraci, kup si top dívku.

Honey
23. 06. 2003
Dát tip
Bizkitfreak....přečti si moje, rada si vyslechnu tfou kritiku:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru