Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes to poslední pro Helenu

10. 06. 2000
0
0
1108
Autor
ergo

jdu noha noha noha noha hele ji a už je zas... jó je zas léto ptáci se honěj, popelnice sou cejtit i zaroh a já zas pro lidi nemám co klodnýho na práci snad jen pro tu Helenu

má milá Heleno nevim kde se to v tobě bere, ale takhle se mi tu už neprodicíruj, mám pokrk frašky co tu hraješ, vo co ti de ? máš pocit že je potřeba bejt v akci ? nebo si zas děláš z lidí prdel, taková pokritecká sranda je fajn, jen je to ta nejvetší debilita jakou jsi za poslední půlrok přivedla na svět, ...diť to neni fraška, dávám to o co jim de, co se po člověku chce s povděkem, ...jo přesě to jim dáváš, jenže ty to výš že je to sračka a vědomě si tak znich děláš prdel, a zatim oni jsou v tu hovadinu přesvědčený, je to jejich obraz toho jak vypadá skromnost a v tomto zrovna pro tzv krásu, taky asi tušejí že to není to hlavní ale vidí vtom hlavně ctnost, kdežto ty to vidíš jako produkt neskonalý lidský blbosti, a prdel největší jim tu tancovat s přehledem nad jejich ptákama a poštěvákama ....sou to kreténi, nevnímaj protože jejim to moc, sou líný dojít do kina i na tu jejich klturní sračku, natož aby se přemohli k životu... ...já tu ale mluvím o tobě, ty to mrvíš, jseš na postu pokritce proti tupím ale upřímným omezencům, .....no tak ale když si jedou takoví série, a to přeci neni výmluva že když na to nemám tak to nechám na jinejch vivolenejch, všichni jdem se stejným štítem zodpovědnosti ať kameny nebo tupci nebo ty, žádný se zodpovědnosti nevzdá, a nikdo si jí zaněj nevezme sebou na kříž, to jim má bejt jasný a taky podvědomě je, jen se jim to nehodí, všivákům, do plánu, a to není náhoda ale vědomá tupost už od začátku jejich existence, nechtěj zodpovědnost nechtěj sní už ani tu svobodu, jen když budou mít tu svoji posranou do nebevolající skromnost plnou dobrých skutků pro lidstvo a budoucnost a žrádla, vymožeností, chlastu a sexu, a já sem taky jen člověk a komunikovat musim, já je přece nebudu prozbytečnost přesvědčovat že si znich dělám prdel, ani by mi to něvěřili a radči by mě poslali do cvokárny na vyšetření, že sem asi přepracovaná, už sou tak zadělaný od narození, už ani něvěřej že by bylo něco ctnostnějšího než je skromnost, že by existovalo něco co neni jen manévrování před vědomím, otom jak jednota vědomí a sebeuvědomění si svých hodnot a nepoviných poviností vůči svému vnímání tedy vůči sobě ...ale oni nikdy myslet nezačali ...tohle maj cejtit už od narození, a jak sem řekla jen se jim to nehodí do krámu, to je celý ...Heleno je to pravda jenže když tu mluvíš o zodpovědnosti tak se divim že ti nevadí že takovim tobě podobnym přístupem tu bude mezi lidma pjeknej brajgl, ...ať je, aspoň se nechaj pak na jindy inspirovat........
clovrdik
16. 06. 2000
Dát tip
je to zajímavý, trochu to připomíná Topola nebo Bukowskiho, i když jen vzdáleně. Co se týká nadmíry hrubek, předpokládám, že šlo o umělecký záměr, přesto to působí trochu rušivě. Ale jinak dobrý :-)

Sluníčko
11. 06. 2000
Dát tip
>o]

Helena
10. 06. 2000
Dát tip
Ergo, že to není pro mě :-) určitě ne, protože tahle věta to vylučuje //...Heleno je to pravda jenže když tu mluvíš o zodpovědnosti..// Ještě že já nikdy o zodpovědnosti nemluvím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru