Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plk 79

10. 06. 2000
0
0
547
Autor
Robinson
Cosi rozlité na stole, snad zbytky včerejšího večera. Střepy ze sklenice, ve které jsem hledal vykoupení & cestu někam pryč. Cestu k nalezení nové duše. Člověk přece může měnit duše. Nemůže mít od narození jen jednu.
cevik
18. 07. 2003
Dát tip
Večer jsi hledal novou duši,...takových je spousta,......však ten, co o životě lecos tuší,....ví, že jen jedna nás mohla spoutat v den kdy jsme se narodily! :)

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Súhlasím s človrdíkom a zároveň si myslím, že báseň nemusí nutne vyjadrovať len ucelenú, doriešenú myšlienku. Je oveľa podnetnejšie, keď nastoľuje problém, o ktorom sa dá premýšľať. A keď básnik priznáva vlastnú nedokonalosť je to presvedčivé. A to miesto kam zapadneš... Nepremýšlal si niekedy, že nemusi byť ŽIADNE miesto, kam by si zapadol? Že už to miesto máš práve tým, že sa zaradiť nevieš? A že je to miesto osobité a zároveň obsahujúce kúsky akýchkoľvek miest, z ktorých si z akéhokoľvek dôvodu vypadol? Ale vážne, nepochybujem, že raz príde zrelšia doba, v ktorej Ti bude jasné kam patríš... Aj keď... poznám len málo ľudí, ktorí sú si istí, že niekam patria. Život je cesta, stále hladáme, ak by sme niekde ustrnuli a nepohli sa ďalej... Zväzovalo by nás to. Ale rozhodne sa skúšaj nájsť sám seba, čím viac maličkých miest nájdeš, tým viac ciest sa pred Tebou otvorí...

clovrdik
19. 06. 2000
Dát tip
Robinson : protože jsou to zajímavě poskládaný myšlenky. Cosi rozlité na stole, snad zbytky včerejšího večera ... to prostě nemá chybu :-)

clovrdik
16. 06. 2000
Dát tip
zajímavá věcička :-)

Robinson
16. 06. 2000
Dát tip
clovrdik: Proc myslis?

Javert
14. 06. 2000
Dát tip
Aniž bych se chtěl dotknout nějakého filosofického podloží, připadá mi to, že autor marně přesvědčuje sám sebe. Vnitřní ospravedlní, že dělá dobře a že nemůže jinak, z dítěte vyrostlo něco jako dospělý, jen ta trucovitost a žádost po souhlasu zůstala.

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
Mozna jses blizko pravde. Casto si pripadam jako dite, ktery porad neco hleda, nejaky misto, kam zapdne.

Robinson
13. 06. 2000
Dát tip
Nevim, jestli je to malo, asi ne. Jen si toho nejak neumim vazit. Kdo umi, ma muj hluboky obdiv.

Adelan
12. 06. 2000
Dát tip
Jeden svět, jeden život, jedna duše...je to opravdu málo?

kirkov
11. 06. 2000
Dát tip
ty si zešílel!!! na to se ti každej vyprdne

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Robinsonku, dušu máš len jednu, ale môžeš ju obliecť do ČOHOKOĽVEK. Báseň sa mi páči, zaujal si ma. Ešte trošku sa s ňou pohrať... totiž, je to skôr otázka, ktorá by sa dala ešte trošku rozviť.

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Proc? Proc by se na to mel kazdej vyprdnout? Orzhodne i Ty jsi nejak zareagoval - nevyprd ses na to.

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Ano, mas pravdu Silvinka. Je to otazka, se kterou se peru v mnoha mojich plkach a porad nevim, co s tim. Mam totiz pocit, ze clovek muze mit vic dusi, ale pouze jedno svedomi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru