Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10 vět

10. 06. 2000
0
0
411
Autor
Robinson

Některé věci člověku docházejí velice pomalu.
Zvláště, když jsou tolik zažrané pod kůži jako láska.
To pak nevidím, neslyším a jen miluji.
Miluji a vím, že miluji sám.
Cit to neví a rozum se z toho vzpouzí.
Schizofrení člověk.
Ale co mám dělat milý rozume?
Prostě miluji a sám narážím obličejem do zdi.
Sliby zůstanou jen slibům - duše si zapláče, rozum mi vynadá a srdce vyhoří - jako tolikrát.
Některé věci bolí a člověk s nimi nic neudělá, zvláště pak s láskou.





Robinson
30. 06. 2000
Dát tip
Silvinka: Clovek asi opravdu potrebuje napred neco ztratit, aby si uvedomil, ze to mel rad. Clovek asi opravdu potrebuje o neco prijit, spalit se atd., aby si uvedomil svoje chyby. Jen je pak na nem, co mu to prinese. Vlastne chci jen rict, ze kazda zkusenost je neocenitelna.

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Jéje... jednostranné lásky bývajú naozaj bolestivé. Ale keby neboli, človek by si asi nedokázal naplno uvedomiť cenu lásky opätovanej, ozajstnej... Možno to vyznie blbo, ale ja Ti túto skúsenosť želám, posilnila Ťa a vzniklo z toho i celkom milé dielko ;o)))).

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Miluješ? Potom je to krásne Robinsonku. Miluj podľa svojho srdca, možno Ti to ublíži, ale nezničí Ťa to, ak si ten cit schováš a neprestaneš mu veriť. Každý si to musí prežiť.

Katerina
11. 06. 2000
Dát tip
Zavidim!! Jinak by clovek ani nevedel, ze zije!! schizofrenni sliby

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Mas pravdu, neznicilo me to. Tohle je vec, kterou jsem psal loni koncem leta. Byla to takova ta jednostranna laska, ale asi to nema cenu rozebirat tady a ted.

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Promin, z cesky gramatiky jsem uz trochu vypadl a po pravde receno, ani jsem ji nikdy moc nechapal. Takze za fsechny hrubky se z hloubi duse omlouvam. Jinak, nemas co zavidet: ...co bylo, bylo, jiz to neni vice, zafouka hvezdny vitr a zhasne nase svice...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru