Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plk 84

10. 06. 2000
5
2
1497
Autor
Robinson

Myslím, že když nebudu žít -
- když se nebudu smát,
když nebudu milovat,
plakat, nenávidět, zbožňovat,
když nebudu nadávat a truchlit,
toužit, chtít, potřebovat, snít,
vzpomínat, hledat, slibovat a lhát -
- tak určitě umřu.


2 názory

Robinson
26. 11. 2007
Dát tip
xMak: zajem me tesi, jen pozor, obcas to muze lezt na mozek

xMak
25. 11. 2007
Dát tip
Musim si te robinzone dat k oblibencim a prelouskat te systematicky... zda se, ze ostrovani jsou naladeni na stejnou vlnu :-) t*

Biri
10. 03. 2001
Dát tip
Juchuuuuuu, beru za sva slova, báječný...... Tip

Robinson
30. 06. 2000
Dát tip
Silvinka: Dekuji moc. Vzdycky je dulezitejsi to, co je uvnitr, nez to, co je napovrchu. Vetsina veci neni takova, jaka se na prvni pohled jevy . . . Vzdyt i pod skvelym a nadhernym nazvem muze byt nehezke, nepovedene dilko, ktere nikomu nic nerekne, nikoho nijak neoslovi.

Silvinka
28. 06. 2000
Dát tip
Robinson ;o))). Vieš, ja prehliadam tie Tvoje plkové názvy, pretože je to iba označenie, ktoré poväčšinou vôbec nevyjadruje silu básne. A že v Tvojich básničkách je sila!!! Takže je mi jedno, či svoje básne nazveš plk, blábol alebo akokoľvek inak.. To čo v nich čítam je dôležitejšie. A ešte, báseň, ktora zachytáva okamih je presne tým, čo by každý básnik chcel zhmotniť svojimi slovami. Tvoje básne, okamihom a náladou inšpirované takto pretrvajú a ako spomienky budú mať stále rovnakú hodnotu, nie je to lepšie, akokeby si časom nevedel o čom si to vlastne písal? ;o))))

Adelan
12. 06. 2000
Dát tip
Básnička je opravdu skvělá...a ještě něco...nejsou to žádný plky !!!

Robinson
12. 06. 2000
Dát tip
Diky Adelan. Ja tomu rikam plky, ani nevim proc :-) Mozna je to ze strachu sama pred sebou nebo . . . vlastne opravdu nevim. Nebo je to mozna z ucty k basnikum, kterych si opravdu vazim. (???)

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
DOKONALÉ!!!! Tak na toto si tipnem! Škoda, že si nás hneď od začiatko zavalil toľkými dielkami, tým si mnohých odradil a ono.. Ty stojíš za prečítanie!!! Môžem sa Ti pod to podpísať? ***MAGIC***

Robinson
11. 06. 2000
Dát tip
Diky moc, tohle me opravdu potesilo. Vlastne ja kdyz pisu, tak nepisu pro nikoho, vlastne ani pro sebe. Je to jen vytrysk vnitrnich pocity a vjemu mechanicky zapsanej na papir. Casto to jsou jen slova v radcich, ktery kdyz si pozdeji prectu, tak tezko chapu smysl, ale pokazde mi to pripomene presne tu naladu, ve ktere jsem to psal. Zvastni. Nerozumim tomu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru