Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plk 112

10. 06. 2000
0
0
437
Autor
Robinson
Chtěl bych vám vyprávět, co se mi stalo včera večer právě tady, ve městě, kde žijete. Spal jsem a najednou ke mě přišel anděl, vzal mě za ruku a nesl mě k nebi. Stoupali jsme výš a víš až jsem se skoro mohl dotýkat mraků, které byli kolem nás. Pak jsme se zastavili a anděl se mi podíval do očí. Díval se dlouho a já věděl, že o mě ví všechno. Začal jsem se stydět. Náhle se ke mě naklonil a něco mi zašeptal do ucha, nerozumněl jsem tomu, neznal jsem ta slova. Pak se začal smát, jen bůh ví, jak hrozně se smál a pustil mojí ruku. Začal jsem padat, rychleji a rychleji. Vítr mě unášel pryč, jako ruce porodní báby mě strhával zpátky k zemi a já si myslel, že se znovu rodím. Hrozně moc jsem se bál, díval jsem se prosebně vzhůru, kde jsem dloho viděl oči toho anděla, dokud mi nesplynuli s ostatními hvězdami. Pak jsem ucítil náraz, asi to byla zem. Dloho byla tma, nebo jsem se jen bál otevří oči. Bylo ticho. Pak jsem se zvedl. Z jasného nebe padal sníh a kolem bylo bílo, cítil jsem zimu a šel jsem směram k městu, které zářilo nedaleko. Tak jsem došel až sem, mezi vás a chci se zeptat, jestli to byl jen sen, nebo jestli jsem se opravdu znovu narodil.
Javert
14. 06. 2000
Dát tip
Promiň, ale v těch pravopisných chybách a překlepech se lze těžko soustředit a pídit po smyslu.

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
Jevert: Ja vim, ceska gramatika. Uz jsem ji desne odvykl a je pravda, ze jsem s ni nikdz kamarad nebyl. Ale jsou to jen slova a to neni to hlavni.

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
Kangi: Ono to taky nebylo psany jako basen, ale jako text pro pisnicku. Navic jsem to tenkrat psal ve franine a tohle je jen preklad.

Kangi
14. 06. 2000
Dát tip
Smekám tedy klobouk - možná by stálo za to to tady uvést i v originálním znění

Robinson
14. 06. 2000
Dát tip
Jestli o to Kangi stojis, tak az pojedu do Cech, tak ti ho privezu

Kangi
13. 06. 2000
Dát tip
Tak tomuhle by více slušel háv prozaický, těžko lza toto brát jako báseň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru