Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

samota

03. 07. 2003
2
0
1301
Autor
lenty2

Jeden dobrý přítel se mě kdysi zeptal: Existuje pro mě pravá láska? Myslím, že...

 

...pro každého na světě existuje pravá láska, ale pro někoho je tou opravdovou láskou SAMOTA.


Já nevim, ale mě prostě samota nevyhovuje, no. 99% svýho času se snažim bejt s někým. A to 1% chci bejt sama. a to se stane jen občas. I když je mě maximálně smutno, jsem se svejma kámošema, kteří mi dycky pomůžou. :-)

lenty2
08. 01. 2004
Dát tip
dneska s tím souhlasím víc než kdy jindy, Tropicu :o(

Nříkám že to není dobrý, jenom nesouhlasím... :-)

lenty2
30. 07. 2003
Dát tip
Já nemyslím, že je to smutný. Někd yje člověk sám šťastnější, ne?

Hynie
29. 07. 2003
Dát tip
To je pravda, protože je to produkt lásky...

lenty2
28. 07. 2003
Dát tip
Myslím, že v nenávisti je někdy víc citu...

lenty2
28. 07. 2003
Dát tip
...emocí a vášní...

Hynie
10. 07. 2003
Dát tip
!!! láska je sestra nenávisti !!! --- pozor na to ---

KayTee
09. 07. 2003
Dát tip
t* klub

Já bych řekla, že v první řadě nesmíš připustit, aby ten tvuj pravej nepoznal, že ty pro něj nejsi ten pravej. A on to asi dělá taky tak :-)))

lenty2
04. 07. 2003
Dát tip
Dřina určitě a ještě k tomu musí mít člověk fůru různých dobrých i špatných vlastností, aby to vydržel. Možná právě ty možnosti, vlastnosti, dělají někoho pro toho druhého tím pravým...

Co to je "PRAVÁ LÁSKA"?????

lenty2
03. 07. 2003
Dát tip
Na to se mě neptal... :o))

ptám se já :-)

lenty2
03. 07. 2003
Dát tip
Jo, to by bylo na dlouhou polemizující debatu... Možná někdo, s kym člověk dokáže vydržet, aniž by se zbláznil. Co myslíš?

No já právě nevim. Vždycky to na začátku vypadá, jako velká láska na celej život a pak se to nějak pokaká. Ale někomu se to nepokaká. Já myslim, že to je v první řadě dřina :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru