Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

atmosféra lovecraftových děl ... alebo to máš za tých 40,. Kč

07. 07. 2003
3
0
1993
Autor
Ziggy

Mirosláwek: byla ho vždy jen polovina rytmus rád srdci svěřoval psal báseň která byla jiná snad pro ni stavěl ze rtů val nedal si do úst žádná slova ani je nevtisk papíru jen v duši - v té si vymaloval krásu i bolest na míru nespoután nikdy pyšným rýmem neznaje verš či písmena jen žil - tak blízko číše s blínem že věděl co to znamená než skončil znal už rozměr díla až na poslední slabiku tou Věčná k němu promluvila řekla mu Vítej Básníku ... Bříza:MIRO !!!!!!! BOŽE !!!!!! Co to Tebou prošlo ?!?

to kdybych věděl ... to se mi při sraní ještě nikdy nestalo ... dostal jsem zimnici ... třesavku ... až křeče ... a sral jsem to do půl třetí do rána ... musel jsem dokud to nebylo úplně venku ... a ráno jsem v autobuse brečel ... nevím proč ... já vlastně asi ve skutečnosti nevím co jsem vysral ... ani jestli je to dobrá stolice ... šlo to nějak skrze mne samo ... tak samo až to bylo děsivé ... v něčem mi ten můj stav připomenul atmosféru Lovecraftových děl ...

 

obrazek [http://www.stanford.edu/~cummins/hankey+kenny.jpeg]

 

mirosláwek a jeho vánoční howínko


Carrie
22. 07. 2003
Dát tip
a ráno jsem v autobuse brečel ... nevím proč ... úžasnej prolog, úžasná fotka, úžasná konina :o))))

Zly
10. 07. 2003
Dát tip
pako :-)))

houba
07. 07. 2003
Dát tip
c="http://smiles.zy.cz/108.gif">

Essence
07. 07. 2003
Dát tip
... žebby haloween? normálne uvažujem o nenormálnych veciach a na nič neprichádzam asi začnem nenormálne uvažovať o normálnych veciach

Wopi
06. 07. 2003
Dát tip
Sorry, tohle se mi nelíbí... :(

Zrovna dneska mi volala máti a povídala, jak má babička problém se... stolicí, jak jí už ani Guttalax nepomáhá. Co ta by dala za "Největšího básníka". Kurnik, potřebovala bych složení... Míro...

Btw. proč má Mirosláwek masku Kennyho???


byla ho vždy jen polovina... aúúúúúú.... to zamrzí....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru