Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vosy soplích stvolů /deathmaker/

Výběr:
07. 07. 2003
5
0
1677
Autor
monsignore

Věnováno madam Blondýně

Vosy soplích stvolů

 

Tvídovník pachů duši všech strachů

Sobolů plát a vosí duch prachů

Abraka kobra u braka dobra

Přiduvši pes , korek či hobra

 

Vředovník puk a hnisnoš se kypí

Putrid se řine v mokvan si hnípí

A hnijný hlíz sliznatí z rosolu

Pěnatí k výtoku míznatých žlázolů

 

Řiťnatý plak tchovnoří šlem

Znežitu špunt smrdolu blem

Sněťnatý ztuch a mazutu žumpa

Mlaskavě čpavne tam kysavá pumpa

 

Vtom třepavá bulva vlhle se leská

Dužnaté šourčí lepká a pleská

Šupinčí bobtná zkaluje povlak

Puchří před kožkou v tom je vlkodlak

 

A s žluklím tam průduchem zvadnutým klínem

Zvrátívše dávivým hrbolem blínem

Smrdolu žoužel vyšeptám vrbů

Mastnatým teplákem prdnu směs hrbů

 


navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
Mesjé monsiňor sice používá jazyky, které jsou mi běžně neznámé... ale cejtim za tim tak nějak ty pohnutý ó sudy a barvitý děje. Zejména barvitý. a vůbec možu takovýdle věci. A mejsé monsiňor jich má povícero, tož jedno reprezentativní vyberu. Ale líbily se mi od něj i ty věci, který jsou psaný, jazykama, který mi běžně připomínaj i něco docela známýho.

lasker
08. 08. 2003
Dát tip
Skvělé ! Nepokračovat v symfonii takových veršů by bylo hříchem !

Otakarka
03. 08. 2003
Dát tip
Nemohu se zbavit pocitu chuti načit se vaši báseň zpaměti a s vážnou tváří ji odříkat na nějaké důležité schůzi:-))))) Myslím, že to udělám, nebude-li vám to proti mysli:-))))))))))) Myslím, že vám udělím pochvalu před nastoupenou jednotkou a rozvinutou zástavou!!!

monsignore
20. 07. 2003
Dát tip
Vaše "Doupě"......tím myslíte vaši hlavu? :o)))

Nikolivěk, Doupě je bývalá ložnice mých rodičů, ze kterých jsem ve svých dvanácti vystrnadila matku (otec spal už léta v kuchyni a v obýváku) a zabrala si ji coby svůj vlastní pokoj, protože jsem tento postrádala :o) Bohužel se mi nepodařilo dosud nikoho přesvědčit o tom, že by bylo fajn, aby si někam odnesli své skříně, ani o tom, že tatík prostě jenom tak nemůže vzít za kliku a šmírovat mě.

monsignore
19. 07. 2003
Dát tip
ano madam...velmi to odráží stav vaší mysli.....:o))))

No, v současné chvíli nastala situace asi taková, že smísení bordelu s úklidem ve zbytku domu se zhruba rovná smísení úklidu s bordelem v mém Doupěti :o) Ale já za to tentokrát nemůžu, opravdu ne! :o)))

Ano :-) Kdyby nebyl v celém ostatním baráku nebetyčný bordel, ka byste potom mohl poznat, že je mé (relativně) soukromé Doupě uklizené :-D

Ano, musím mu v tomto směru také přiznat nesporné mistrovství :-)))

monsignore
17. 07. 2003
Dát tip
děkuji...ale snad vás dokážu ubezpečit, že stejně tak , jako jsou tato slova ohavná , pokouším se často vykouzlit i něco , co může být hřejivým děním :o)))).......ale je to nutnost. Kdyby nebylo ošklivých, nemohli bychom obdivovat krásné:o)))))))

alim
15. 07. 2003
Dát tip
tak to je presne pan, neboli monsignore....:-))) takhle vykreslit urcite akty??.-)) umite jenom vy pane....-)) ale typnu za ten splavek a studenou sprsku jinak tak hrejiveho deni...

Tedy má nejhlubší poklona, tolik hnusných slov natěsnat na pár řádků, to dokážete pouze Vy :-DDD

blondýna
07. 07. 2003
Dát tip
tip za grafickou úpravu:-)))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru