Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestou se dívej

07. 07. 2003
5
0
1833
Autor
Tristram

Tak nějak postesknutí nad nešťastnou láskou..

Smutná jsou slova jež se nedostanou cíli,
smutná jsou slova v kámen vyrytá.
Černý je prach, jež kapka krve zvíří,
a když se vpíjí, snem se zalyká.

Stříbrné stromy, kvetoucí jen na půl,
lámou se větrem,pod Tvým dotekem,
Smutná jsou slova, lámoucí jen na půl,
a smějící se dalším obětem.

Tak jako dráty prořežou se masem,
vyjdu já vstříc tvým něžným dotekům.
Jsem jako v pasti, chladnoucí ze vzteku.

Řežavé uhlí, rozvířené časem,
je jako květy, jež se sesypou,
na jednu větu, v kámen vyrytou.

S úctou tip....:-)*T

sgt_Hakon
23. 12. 2003
Dát tip
mě se to celkově líbí ale něco mi tam přijde moc umělé..vím že je to dávno co jsi to psal, ale vrať se k tomu a udělej remake... je to dobrej nápad... 6/10

Tristram
23. 12. 2003
Dát tip
ach remaky a předělávání, to já tak nemám rád:o) když jsem to jednou tak napsal už se v tom nechci vrtat, jako bych šťourala do odpočívající mrtvoly,

Áda116
14. 11. 2003
Dát tip
Některé části mi moc nesedí, ale celkem povedené.

Tristram
14. 11. 2003
Dát tip
Leila: já taky:) Áda116: myslím že bych i odhadl které, ale ta tvrdost je přetvářka slov..stačí změnit jeho význam, pro toho kterého člověka,a už je to o něčem jiném..a už je to hned třeba něco velmi sladkého..cokoli..děkuju.

Leila
24. 10. 2003
Dát tip
Tri: a když si tak pročítám,těším se o něco víc.....:o)

Tristram
21. 10. 2003
Dát tip
tak se zdá že tohle je jedno z mých nejlepších, či snad nejlepší?(to je subjektivní) dílek. rozhodně nejčtenější , a vyvolalo nejvíce ohlasů, zatím:) děkuji vám všem* Leila: a snad to nebude dlouho trvat:)

Leila
19. 10. 2003
Dát tip
Tri: třeba jo:o)

Tristram
14. 10. 2003
Dát tip
Quasimodo: vybral jsi si dvě mé z oblíbených vlastních děl..dobře jsi udělal...a děkuju ti* Leila: děkuju* však se někdy uvidíme*

Leila
21. 09. 2003
Dát tip
Tri...Určitě,moc ráda si zase něco přečtu....¨snad se mi někdy poštěstí to slyšet naživo:o)

Ywette
29. 07. 2003
Dát tip
TIP a nejoblíbenější...

Chenoa
17. 07. 2003
Dát tip
také jsem to četla několikrát, moc krásně napsané, a nejvíc ta poslední sloka!!! tip

Tristram
17. 07. 2003
Dát tip
,.-*´*-.,

Rowenna
08. 07. 2003
Dát tip
Já jsem se hloupě vyjádřila. Báseň zní upřímně. Jen to, z čeho ji lepíš, na mě působí příliš násilně. Jako že to tvoříš hlavou, aby to znělo zajímavě, ale ne srdcem, tak nějak to cítím. ..... Proto ten pocit, že ty prostředky jsou vykalkulované. :-))))

Tristram
08. 07. 2003
Dát tip
Děkuju*

Tristram
08. 07. 2003
Dát tip
Víš Rowenno, Nejsi sama komu se to zdá "vykalkulované", ale vážně mě zrovna tato slova napadala když jsem to psal, moc jsem o tom epeřmýšlel, jen abych nenapsal něco, co by se úplně nerýmovalo..ale nejhlavnější je pro mne významem ta první věta.

Rowenna
07. 07. 2003
Dát tip
Má to velice hezkou melodii. Jinak jsem četla několikrát, abych přivolala obraz. Já vlastně ani necítím to povzdechnutí, spíš jako nějaký vztek. ***Tak jako dráty prořežou se masem, *** mě zaujalo. Ale jsou tam takové nesrovnalosti, které mi srdce ani hlava nebere. Vířící uhlí, kapka krve zalykající se snem... Nezní mi to upřímně. Ale to nic neznamená. Je to jen můj názor. :-)))

Tristram
07. 07. 2003
Dát tip
víš, je to tak trochu symbolická báseň..ale, upřímná je; ) je tam také trocha té vpupnosti a vzdoru proti osudu, a ostatním: )

Tristram
07. 07. 2003
Dát tip
já to jen skopíroval z jednoho webu kam jsem to dával, hned to opravím.

Tristram
07. 07. 2003
Dát tip
ale nedostanou cíli, je opravdu bez k, básnické spojení slov :o) něco ako nedosáhnou cíle..prostě mne to napadlo.

Leila
07. 07. 2003
Dát tip
Píšeš vážně krásně Tristrámku,to se musí nechat... Černý je prach, jež kapka krve zvíří,......Tohle má hodně do sebe díky dj.galaxy:o)

Tristram
07. 07. 2003
Dát tip
Leily: ) djko:o) jsem netušil že tě tu najdu;) děkuji:o)asi sem přepíšu jednu píseň, jmenuje se "zapoeň,..ale má ot moc písmenek:) a já dnes probral moc diskuzí, a prstíky se pletou:)

Dark_Angel
07. 07. 2003
Dát tip
Je to vážně hodně zajímavý a pěkný. Vyvolává to ve mně spoustu myšlenek a vzpomínek... A taky pocit, že přeci jenom to s lidma neni tak zlí, když jsou schopni neco takovýho vnímat...I když to v sobě má taky spoustu smutku!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru