Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

W. A. Mozart

09. 07. 2003
2
2
1605
Autor
Rook

Tato poetická hříčka mne napadla v tramvaji (ještě nyní mám modřiny) při cestě ze srazu s mými milými přáteli.

Mozart sedí na své bustě,

srát se mu chce, to je jisté.


2 názory

porgy
25. 09. 2008
Dát tip
:) a co teprv Lisztovi o tom šumí listoví

šňupálek
05. 12. 2006
Dát tip
protože Mozart napsal Malou nočín(k), ne? ten rým je fakt dost dobrej! naprosto dle mého skromného názoru vystihuje situaci a i formální stránkou drze vystihuje podstatu celé básně a lahodí zraku (či čtete-li nahlas - schválně to zkuste - uchu) Slova jsou zcela jasně promyšlena do detailu a toho je třeba si v dnešní uspěchané době vážit skoro jako svíčky na vlastním hrobě. dík za pozornost někdy příště šň.

Velice kuriozni predstava, ale proc zrovna Mozart?

Rook
16. 08. 2003
Dát tip
houba: To nebyla ani v nejmenším ironie... Jen se směle vrhněte do kritizování...

houba
09. 07. 2003
Dát tip
to musel bejt fajn večírek :-))) ten první řádek - když už - by spíš mohl znít : "holub sedí na Mozartově bustě.....", to by aspoň odpovídalo realitě :-) jinak, taková miniatura a hlubší kritika..... ?..... :-/

KayTee
09. 07. 2003
Dát tip
no........moc se to nerýmuje :-)

Wopi
09. 07. 2003
Dát tip
taky si myslim, že chtít hlubší kritiku je dosti odvážný požadavek...

Ty jsi seděl v tramvaji na své bustě? Že máš ty modřiny???

Rook
09. 07. 2003
Dát tip
houba: Jojo, byl velmi zábavnej. Napadlo mě více podobných kusů, ale nějak se mi vykouřili z hlavy... :) Klidně mě roztrhejte na kusy... Kritici... ;)

Wopi
09. 07. 2003
Dát tip
no už ten rým... šel i cistějš (srát se mu chce zcela jistě)

Rook
09. 07. 2003
Dát tip
Wopi: Určitě to šlo mnohem líp, ale chtěl jsem zachovat autenticitu... Takže pokud bych se pouštěl do upravování, tak bych se musel sám trošku upravit...

houba
09. 07. 2003
Dát tip
to snad není o tom, že by tě někdo chtěl jen tak trhat na kusy, ale když už si tady odklikneš "autor stojí o hlubší kritiku", tak se to nabízí skoro samo, to trhání :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru