Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub citátů

09. 07. 2003
1
0
2864
Autor
KayTee

Ach, jo....zase nový klub...

Lidičky, je tady nový klub: Klub citátů

 

Chci tam zařadit všechny zajímavé citáty, aforizmy, motta, myšlenky,...

 

Máte nějaké v zásobě? Tak pište. Upřednostňují se vlastní dílka, ale zařadím i zajímavé citáty slavných osobností, jestli nebudou moc okoukané.

Díky.

 

Vaše KayTee


KayTee
18. 07. 2003
Dát tip
Ok. Budu čekat. A ten Klub citátů, který rady je už není aktivní.

Merle
16. 07. 2003
Dát tip
protože autor odmítl zařadit dílo jen do klubu, budu mu muset změnit kategorii na ostatní

Semeno
13. 07. 2003
Dát tip
Tak a teď je ve mě věrnej čtenář, ovšem se v citátech nevyznám a ani je nějak nevyhledávám, čili přihlášení mi ujede. :o)

KayTee
11. 07. 2003
Dát tip
aki napiš to jako dílo, prosím!!!! Já to chci zařadit. Pjosímmmmm!!!

Aki
11. 07. 2003
Dát tip
KayTee: kdybych to sesmolil sám, tak klidně, ale já nejsem jejich autorem, takže to napsat jako dílo pod svým jménem mi připadá nefér, prepáč... ale že jsi to ty, přidám ještě jeden Shortyho nádhernej výrok: Hrdina je člověk, kterej neustále porušuje zákon o zachování energie. :o)

Aki
10. 07. 2003
Dát tip
láska hřeje, ale uhlí je uhlí... bude se ti tam hodit? :o)

Krel
10. 07. 2003
Dát tip
:-))

KayTee
10. 07. 2003
Dát tip
Tak Josefe za a) takový klub tady už je, jmenuje se Citáty, ale jak se dívám už asi 9 měsíců není aktivní!!! a za b) dívám se dívám a zařazuji :-)

Aki
10. 07. 2003
Dát tip
geniální hlášky měl třeba Solomon Short... třeba... Pokud Bůh nechce, aby muži masturbovali, proč je stvořil s palcem oproti ostatním prstům? Pokud Bůh nechce, aby ženy masturbovaly, proč je stvořil s prostředníkem delším, než jsou ostatní prsty? nebo... Lidská rasa nikdy nevyřešila jedinej svůj problém. Jenom je přežila. ...nebo... Je toho hodně, co by se dalo říci na obhajobu myšlení ptákem. Průměrný penis se mnohem pravděpodobněji postaví za to, co chce, než průměrný muž. :o)

KayTee
09. 07. 2003
Dát tip
díky.....rozkaz :-)

JosefTupý
09. 07. 2003
Dát tip
já myslím, že už tu a) takový klub je a za b) by se autor měl podívat na moji poslední sbírku, kde jsou samé citáty - ovšem ne ty klasické:o)

papouch
09. 07. 2003
Dát tip
Já ve svým věku bych potřeboval spíš Klub slintátů... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru