Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boris 2

13. 07. 2003
0
0
863
Autor
wanesa

Boris mal veľa žien, s ktorými doposial len spával, no vravel, že pre nho nikdy nic neznamenali.Chcel od nich len sex a uspokojenie svojich pudov.Myslim, že tie sexuálne objekty či obete jeho hier, chceli viac ako len splynutie tiel bez vášne.Pýtal sa ma na moje sex.yážitky, nebolo ich veľa a on to vedel. Vedel že nespávam s niekym len tak.Sex  znamená pre mna mnoho,je mojou intuíciou,istým šiestym zmyslom i vášnou ktorá ma spaľuje.Chvíľami som mala pocit,že na mna nalieha,no nič som mu nedovolila.Hľadel na mna tými smutnými očami a nechápal prečo?nebol yvyknutý na odmietania od žien, ktoré mu vždy dali to, o čo aj požiadal.No nebol šťastný,nežiadal od nich lásku, to sa nedá, kúpiť si ju len tak na pôžičku a potom ju splácať.O takú lásku predsa nestojí nik."Tz si iná!":vravieval to tak rád a jemný šibalský úsmev sa vracal do mojich myšlienok spolu s jeho hnedastými očami.Pozoroval ma, každý môj pohyb, pohľad, či omylný dotyk slnečného lesku v zrkadle.        Bolo to pekné, poyorovať ako mu cigaretový dym zakrýva tvár a jemné obláčiky nikotínu sa vznášajú k oblakom, zaťažené bez akýchkoľvek problémou.         Pamätám ako sme sa celú noc kúpali v bayéne môjho milionárskeho suseda a okolo nás sa premával veľký buldog, ktorému sme priniesli pečené kuriatko.Nehovorila som veľa o sebe, milovala som len tak ticho sedieť vedľa neho a počúvať jeho hlas, ktorý sa podobal hlasu dokonalej bytosti.Priťahoval ma páčil sa mi, no nechcela som pokaziť naše stretnutia sexoím.Cítila som pri nom niečo zvláštne, niečo od čoho som sa nevedela odpútať.Podobal sa kvetom a napísal mi báseň aj ked vravel, že to nedokáže.Uplznulo už veľa času.Mala som ho rada aj napriek svojim úchylkám, čo cítil k ženám, bol pri nich ako"neskrotnán divá šelma behajúca po pralesoch dzungle".Vedela som. že to je len pud, pri ktorom sa prosto nedokáže ovládať.Mzslím, že aj napriek tomu, že sme sa stretávali mal iné ženy aj ked vravel, že nie.Pri mne vraj prišiel na iné toky myšlienok, jeho život sa pri mne odvýjal úplne opačným smerom.         Bolo zahmlené ráno s jemným tečúcim daždom po okienkach môjho bytu.Bolela ma hlava tak som siá uroíbila kávu a zapálila cigaretu.Na mobile som mala správu od Bora, že maám prísť večer k nemu, a vraj je to veľmi dôležité.O2 hodinky som bola už v domove dôchodcov,kde som z času na čas chodila pomáhať,bolo to celkom yaujímavé počúvať starcou a hovoriť s nimi o ich živote.Doma som si dala sprchu a obliekla si červené šaty s hlbokým výstrihom a rozparkom a červené čipkované prádlo,nechápala som prečo to robím ved som nemala v úmysle zvádzať ho.               Bola som tam v štvrti zbohatlíkou a luxusných áut,vystúpila som z taxíku a pri dverach domu mi neznámy muž vložil do ruky biely tulipán.Dvere do Borovho bytu boli otvorene, všade voňali biele tulipány a bytom sa rozplýval mámivý blues vzusťujúci k jazzovým náznakom a bytom tiž prenikalo svetlo nočných lámp.V kuchyni bol prestretý stôl.Ničomu som nerozumela:"Boris, čo to má všetko znamenať, ved nič neoslavujeme?"Usadil ma k stolu ,chytil za ruku  a povedal:Si nádherná žena a dnes je presne rok tomu,čo som ťa po prvý krát uvidel.Ty si bola iná, nespávala si so mnou preto, lebo som to chcel ja a nerobila si čo som povedal.Bola si sama sebou, naučila si ma milovať a to nedokázal nik za 21 rokov s ty si to dokázala za rok,milujem ťa a budem až do smrti.Po týchto slovách ma obišli zimomriavky z celého tela,nepovedala som nič,iba ho odvliekla za ruku do spálne kde sa mi celý poddal.Bola som jeho a po celý ten čas vášnivých bozkov som chcela precitnuť s ním až v nebi a umrieť spolu s ním.To milovanie, ten sex, tie teplé pery a dotyky nahých tiel boli ako z mojich predstáv.Splynulo to všetko krásne.Ráno som sa prebudila v jeho náručí a vedela,že nejestvuje nič krajšie,spomínali sme na včerajšie milovanie, nad jedlom a hudbou neznámeho hudobníka.Tá láska ma doviedla až na psychyatriu, no každý vedel, že niesom bláznom,len som sa chorobne zalúbila do chlapca, čo ukradol ni rozum , telo , i dušu.       DO        Borisa...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru