Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starej strom

17. 07. 2003
0
0
1122
Autor
Tristram

Píseń jež vznikla za deprese.. Poslouchal jsem z televize jednoho zpěváka, vyprávěl, jak se vrátil z exilu a v jeho ulici to bylo pořád stejné, nápisy na zdech a že kdyby se šel podívat na dvůr, že tam snad bude i ta budka, co tam byla kdysi…a že by tam byl i pořád stejnej „Starej strom“ se vsadím já… 1:38min. 17. a 18.2001 (Díky neporozumění,..radši bych měl kolem sebe chápající lidi, než napsat tohle)

Musíš mít jenom jeden sen a s tím si vystačit,

Toulat se po nocích a smutkem skotačit – a už Ti zbejvá jenom žít.

           

Ref:      Pořád stejnej starej strom, za tou budkou v lese stál,

A já jak malej kluk jsem si s patronama hrál.

Žádnej novej svět – a žádnej novej cíl – prej nás bylo pět a jen já tehdy pil.

 

Když chceš se trochu změnit, aby připadal sis líp.

Lidé tě začnou hanit, aby necítil ses líp – pak už Ti zbejvá jenom žít.

 

Ref:      Pořád stejnej starej strom, za tou budkou v lese stál,

 A já jak malej kluk jsem si s patronama hrál.

Žádnej novej svět – a žádnej novej cíl – a prej mi bylo pět, když jsem se narodil.

 

Když lituješ svých činů, pro které jsi zhrd,

Když nemáš pro co brečet a na duši máš hrb – to proto žes chtěl jenom žít.

 

Ref:      Pořád stejnej starej strom, za tou budkou v lese stál,

A ty jak malej kluk , jsi si s patronama hrál.

 Žádnej novej svět – a žádnej novej cíl – a prej jsi zlobil hned, už jak ses narodil.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru