Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomeň

19. 07. 2003
0
0
973
Autor
Tristram

Pro mne velmi krásná písnička.. 3:30min. 17.12.2001

Jako když kapku deště pohltí prach, zeptám se duše své, zda nemá strach,

Že spadne z výše na hrbol z kamene, proč milujem sebe a druhé ne.

Tak jako roztaje spadaný sníh, zní z horní partaje veselý smích.

Koho tam lynčují že je mu do breku, pod tvrdou ranou se schoulí pod deku.

 

Ref:      Bezzubé stvůry pod černou kápí a místo dříví mé šaty stápí ,

             Můj šat byl zlacený a neměl děr a teď jsem nahý, v ruce mám kvér.

                                  

                Tou zbraní mířím na bílý cíl, ten však je předemnou, snad na sto mil.

                Krajinou šedou se stromy z kamene, co rostou pro jiné, však pro mne ne.

Pro mne je strom s rudou korunou, korunou touhou naplněnou.

Však osud mrzký se býti zdá, ta moje koruna je trnová.

 

Ref:      Bezzubé stvůry pod černou kápí, na místo dříví korunu stápí,

              A popel sypou z urny do řeky a v té se ztratí s duší na věky.

 

Některé chyby už nejdou zpět, zapomeň na knihy které jsi čet,

Vše co v nich píší se spálit ohněm dá, zbudou jen slova na pohled ohnivá.

Však chladne naděje a roste zášť, že z těch co doufali už strhli plášť,

Ten plášť jen hoří plamenem žehravým, kus chleba hodí rukám žebravým.

 

Ref:      Bezzubé stvůry pod černou kápí a místo dříví mé šaty stápí ,

Můj šat byl zlacený a neměl děr a teď jsem nahý, v ruce mám kvér.

                       

Bezzubé stvůry s železnou dásní, andělé smrti – vrazi co básní…

 


Nerozumim textům písní, nějak to bez tý hudby neumim odhadnout, ale tohle se mi vcelku líbí. Mám dotaz, ten čas v prologu, to znamená, žes tu písničku napsal za tři a půl minuty? :-)

Tristram
21. 07. 2003
Dát tip
:) díky.. ..ne ne, ten čas v prologu je doba té písničky, jak dlouho trvá..napsal jsem jí za..mrknu.se......37minut:) ale jsou písničy které jsem psal několik týdnů..některé píši několik měsíců a ještě nejsou dokončené, a některé jsem psal třeba i 10minut..a jedna mne napadla ve snu.(mě jich napadlo ve snu už asi cca 15 ale jen jednu jsem si zapamatoval:o(( )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru