Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas běží po kolejích:

20. 07. 2003
0
0
1021
Autor
Tristram

Poslední písnička z mého prvního CD Černé slzy.. Snad trochu nepovedená, vím..ale je , dá se říct, i trochu dědečkova..on mě k ní \"přinutil\" 2:52min. 19. a 20.8.2001

 Na nohy si zavěsíme medajlónky s arnikou a na krk pověsíme kouli velikou.

A panty namažeme spálenym olejem, rezavou vodou zahradu zalejem.                                  

 

 Ref:      Podívej se jak čas běží budem muset zase dál,

prohlídnem si jen pár věží nerad bych dlouho stál.

..ná na na ná ná na na…

 

Mraky plují po obloze sem tam zatočí, někdy se blýská jindy hrom zahučí.

Někdy spadne jenom voda, ne však veliká, jindy vítr hučí, jindy si naříká.

 

                         Ref:      Podívej se jak čas běží budem muset zase dál,

                          prohlídnem si jen pár věží nerad bych dlouho stál.

                         ..ná na na ná ná na na…

 

Sem tam pražce zadrncaj a vlak se rozjede, špatně se jezdí tam kde nejsou koleje.

Tam vyndáme naše trepky a vodou se noříme, kožišiny z našich snů si naftou moříme.

 

                             Ref:      Podívej se jak čas běží budem muset zase dál,

                              prohlídnem si jen pár věží nerad bych dlouho stál.

                             ..ná na na ná ná na na…

 

Až se vrátíš domů svojí cestou trnitou, rozloučíš se z vlaku s tetou Anitou.

Zahrajem si po cestě, kdo z nás chytí míč, než si někdo uvědomí, budem dávno pryč.

 

 

Ref:     Podívej se jak čas běží budem muset zase dál,

prohlídnem si jen pár věží nerad bych dlouho stál.

..ná na na ná ná na na…

 

2:52min. 19. a 20.8.2001


Je to blbé, sorry. Celé to nemá jiný důvod, než aby se to rýmovalo.

Tristram
22. 07. 2003
Dát tip
no, prakticky máš pravdu, je to moje první písnička kterou jsem vlastně vymyslel, která mne nenapadla celá.jen první řádek jako vždy..ale pak jsem to ze sebe potil. nehraju ji. Zkoušel jsem jí napsat tak aby byla trochu veselejší, uvolňující, aby se nad tím posluchoač nepotil, no..vyšlo z toho tohle:) a hlavně mi do toho pořád děda mluvil, pořád mi říkal jak to mám psát,tak jsem to zvoral. nedalo se teda ani soustředit. On chtěl abych to napsal jako písničku zeměpisně poučnou, jako že jedu po nějaké železniční trase a objevuju města a krajinu..brrr...fakt ne:)..snažil jsem se mu vysvětlit že to není druh písniček co píšu..nepochopil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru