Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volaný účastník

18. 07. 2003
12
0
2642
Autor
Cheeky

další půlnoční dílko... pro všechny, kteří s tím mají aspoň trochu zkušenost. Minimálně se zklamáním po těch dvou větách.

"Volaný účastník je dočasně nedostupný.Zopakujte volání později prosím."

"Volaný účastník je dočasně nedostupný.Zopakujte volání později prosím."

 

 Do tmy se ozývá jenom hlas jakési ženy... dívka už se dívá do prázdna. Nevnímá... Proč taky? Tímhle její život ztrácí smysl. Není dostupný. Pro koho? Pro ni? Pro všechny? Volaný účastník... účastník, za kterýho by dala život.

 

Ten, co ji tak něžně líbal... ne jako všichni, drsně a průbojně. Jinak, něžně a pomalu... zamilovaně... slza, velká a těžká, dopadla na kachlíky. A za ní další... pak dopadla jedna, jiná. Zbarvená do červena. Zbarvená jako krev.

 

Nic se v pokoji nepohnulo. Oči zůstaly stále upřené do prázdna. Oči za závojem slz. A volaný účastník, co je nedostupný.


Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
chjo ty mobily....:(( pjekný....na mě jen trochu moc o lásce a moderně....

Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
chjo ty mobily....:(( pjekný....na mě jen trochu moc o lásce a moderně....

Sally
29. 11. 2004
Dát tip
Pro takovyho, kterej není ani dostupnej? Teda holka...

Kačírek
29. 10. 2004
Dát tip
Zajímavý střet moderního chadného světa mobilních komunikací, spěchu a strachu a laskavého světa lásky a pochopení. Žijeme v obou. Který z nich nás víc ovlivňuje? hezké :o)

Tragicus
28. 05. 2004
Dát tip
libil se mi odstavec zacinajici "Ten,..." a koncice "jako krev." ale jinak to neni nijak zvlast originalni ani dobre napsane...

Tragicus
28. 05. 2004
Dát tip
a jeste ke gramatice... kteryho ==> ktereho... a chtel jsem rici, ze se mi prilis nelibi povidky koncici sebevrazdou... on je to takovy universalni konec a strasne jednoduchy...

Nicollette
27. 03. 2004
Dát tip
Jako bys mluvila mými slovy, no něco na tom bude.... krása, dokážeš zachytit pointu a pohrát si s ní......***

Arien
17. 02. 2004
Dát tip
jo, přesně tohle znám.... akorát že "uživatel sítě oskar neodpovídá. Opakujte prosím své volání později." což bylo ještě ironičtější:((( není snad nutno dodat, že už nikdy neodpověděl

Nedlloyd
14. 02. 2004
Dát tip
...pamatuju si, keee, že když jsem tohle četl, poprvé, neuvěřitelně silně to na mě zapůsobilo...a působí to stále...jako velký a neuvěřitelně studený pomník toho, co se děje kolem nás...

linka
12. 02. 2004
Dát tip
brrrr.....teda aaaach....sakra, proč já neumim vyjádřit hrstku citu přes počítač?!?

vojtěch
27. 12. 2003
Dát tip
moc mě to nezaujalo

Irvinia
25. 12. 2003
Dát tip
Doprdele, tohle znám tak dobře (*)

Cheeky
25. 12. 2003
Dát tip
Irvinia: kuju :o)

Gérard_Rea
26. 11. 2003
Dát tip
Holt už je nová doba. Dřív snad muži byli těmi, kteří si kvůli zhrzeným láskám braly životy. Ale opatrně, je vás, holky, málo.

Zajímavý postřeh...

Drex
20. 07. 2003
Dát tip
MOOOOC hezké. Tady je vidět, co může udělat láska....může být krásná, ale může zavinit i něco hrozného. A stačí jen málo... Láska může být lék, ale i zbraň... smrtelná. TIP.

Cheeky
20. 07. 2003
Dát tip
víte co by mě zajímalo?proč tady v písmákovi všichni popisují nějakou hádku která končí sebevražo, většinou podřezáním... asi v tom bude ta krev no... ta se dá rozvést.. no nic, asi začnu psát o něčem jiným :D

Lu_Po
19. 07. 2003
Dát tip
třeba byl na internetu přes telefon ..... zkuz chat

Cheeky
19. 07. 2003
Dát tip
ona v té koupelně komp neměla :) IVANOL:zkus v tom hledat něco víc... třeba že on odešel schválně. a schválně si vypl mobil... ne jenom náhodu, ale úmysl

IVANOL
18. 07. 2003
Dát tip
A On byl třeba zrovna mimo signál nebo mu došla baterka. Smutný, ale pěkný. *!*

per_zay
18. 07. 2003
Dát tip
hmmmm....T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru