Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plk 40

15. 06. 2000
0
0
444
Autor
Robinson
Lidé sedí za okny
ve svých nových chrámech
a kupují si své sny.
Zrazují je.
Kradou si je,
sní je
a vykupují životem.
Jsou prázdné jejich sny,
je prázdná jejich láska,
je povrchní jejich nenávist
a bojí se - vždyť krev tolik hluku nenadělá.
Robinson
30. 06. 2000
Dát tip
Silvinka: Bohuzel, myslim si, ze to tak je. Uz jsme si tolik zvykli na konzumni zivot, ze nam prijde uplne normalni. Zmenil nam hodnoty, ktere, alespon mam ten pocit, se dal nerozvyji, nemeni. A ke vsemu jsme zavaleni tolika informace o ruznych valkach, nasilnostech atd., ze nam to prijde take normalni a nikdo se nad tim nepozastavi, nikoho to neprekvapi do te doby, dokud se to nedotkne jeho sameho. Pak to mozna jen o to vic sokuje. Ostatne mam pocit, ze dnesni lide vidi a slysi o nasili za jeden den vic, nez zoldner ze stredoveku. Zvykli jsme si na to. Je to pro nas normalni a casto asi mame pocit, ze to tak je spravne a nevsimame si toho.

Silvinka
29. 06. 2000
Dát tip
Robinsonku, opäť pocit z ľudí, opäť negatívny pocit. Človeče, toto už bolo toľkokrát popísané, povrchnosť a konzumný život a Ty.. si tomu dal nový rozmer poslednými slovami... Chcela som napísať, že je to tisíckrát popísaný pocit, ale posledné riadky ma úplne dostali. Krev tolik hluku nenadělá. Naozaj super obraz!

pjer
15. 06. 2000
Dát tip
Já si se Tvými věcmi pořád nevím rady. Většina slov a pocitů mi přijde známá a x-krát čtená, ale často jsou doplněna "něčím navíc" - viz výše: - vždť krev/tolik hluku nenadělá. Otázka: Vyhazuješ a škrtáš? Mám pocit, že posíláš do světa vše, co napíšeš, a to bez dalších úprav.

pjer
15. 06. 2000
Dát tip
Promiň: "vždyť"

Robinson
15. 06. 2000
Dát tip
Koukam,ze mi se nejak nemuze sejit. To se stava. Ne, rozhodne do sveta neposilam vsechno. A to, co si poslat troufnu, s tim se 100%ne ztotoznuju.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru